int20h Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 SiS har annonsert støtte for AMDs kommende AM2-prosessorer for flere av sine brikkesett. Les mer Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 AM2-prosessorer støtter DDR2-minne gjennom den oppgraderte minnekontrolleren - foreløpig opptil DDR2-667-hastighet. I løpet av 2. kvartal kommer AMD til å lansere flere prosessorer basert på AM2-arkitektur. Er ikke sAM2 utsatt til 3. kvartal? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 AMDs neste-generasjons AM2-plattform (tidligere kjent som M2) får full støtte fra SiS. Jeg lurer fortsatt på om det finnes noen begrensninger i dagens brikkesett som gjør at de ikke kan kombineres med AM2-prosessorer? Lenke til kommentar
adnan Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Jeg trur ikke det er så lenge til AM2 er ute, man ser fler og fler produsenter kommer med ting til denne typen prossesor. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Det er bra at brikkesett på markedet ikke ser ut til å bli noe problem. Men hovedkort som bruker brikkesett med integrert grafikk vil vel få PCIe-spor i tillegg? Lenke til kommentar
skyline Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 AM2-prosessorer støtter DDR2-minne gjennom den oppgraderte minnekontrolleren - foreløpig opptil DDR2-667-hastighet. I løpet av 2. kvartal kommer AMD til å lansere flere prosessorer basert på AM2-arkitektur. Er ikke sAM2 utsatt til 3. kvartal? 5582196[/snapback] Tviler veldig sterkt på det nå, flere og flere som annonserer brikkesett, bilder av hovedkort er sluppet. Så jeg tror AMD i er i rute. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 AM2-prosessorer støtter DDR2-minne gjennom den oppgraderte minnekontrolleren - foreløpig opptil DDR2-667-hastighet. I løpet av 2. kvartal kommer AMD til å lansere flere prosessorer basert på AM2-arkitektur. Er ikke sAM2 utsatt til 3. kvartal? 5582196[/snapback] Tviler veldig sterkt på det nå, flere og flere som annonserer brikkesett, bilder av hovedkort er sluppet. Så jeg tror AMD i er i rute. 5583606[/snapback] Jeg er enig, så sant det ikkje skjer noe helt uventet. Det har vel vært snakk om AM2 i april, men det har vært mye frem og tilbake, så hva er det siste? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Jeg ser ingen grunn til å ikke inkludere PCI-e port fordi det er integrert grafikkløsning på kortet. Det må være sært og lenge siden eget spor for grafikkort var droppet bare fordi det er innebygget på kortet. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Men hovedkort som bruker brikkesett med integrert grafikk vil vel få PCIe-spor i tillegg?5583188[/snapback] Det brikkesettet som er til stasjonøre PCer og har integrert grafikk får også PCIe ja. Digitimes har en ganske oversiktlig tabell over brikkesettene her: http://www.digitimes.com/mobos/a20060210PR201.html Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 AM2-prosessorer støtter DDR2-minne gjennom den oppgraderte minnekontrolleren - foreløpig opptil DDR2-667-hastighet. I løpet av 2. kvartal kommer AMD til å lansere flere prosessorer basert på AM2-arkitektur. Er ikke sAM2 utsatt til 3. kvartal? 5582196[/snapback] Tviler veldig sterkt på det nå, flere og flere som annonserer brikkesett, bilder av hovedkort er sluppet. Så jeg tror AMD i er i rute. 5583606[/snapback] Jeg er enig, så sant det ikkje skjer noe helt uventet. Det har vel vært snakk om AM2 i april, men det har vært mye frem og tilbake, så hva er det siste? 5584043[/snapback] Juni/Juli er vel de siste ryktene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå