Lebowski11 Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Jeg laster mye ned fra DC++ men har ett problem der. Når filene er over 4Gb stopper nedlastningen rundt 4Gb. Har dette noe med typen partisjon eller no. Kan jeg fikse dette på noen måte? Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Om du kjører med Fat32-partisjon så kan du ikke lagre filer større enn 4GB.. er nok det som gjør det.. Må no konventere til NTFS Lenke til kommentar
Lebowski11 Skrevet 10. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2006 Ok..er det noen måte jeg kan forandre til NTSF uten å miste de filene jeg har på hardisken? Eller må jeg formatere alt? Lenke til kommentar
Nosferatu Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Hvis du har Windows XP: 1. Click Start 2. Select Run from the Start menu 3. Type cmd in the textbox and click OK 4. In the command window that opens type the following: convert c: /fs:ntfs Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 (endret) Edit: Jah stemmer Endret 10. februar 2006 av Cultofluna Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå