Gå til innhold

Lagging på 360?

cybervision_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

og noen spill er bare dårlig programmert.

Som for eksempel Full auto demoen. Grafikken er dårlig og alikevell hakker det. Det har ikke noe med Hertz der. Bare dårlig koding og utnyttelse av hardware.

Men i ditt tilfelle er det bare å ta det ned på 50Htz på filmer. Det vil hjelpe. Eller du kan kjøpe deg LCD HDtv :thumbup:

Lenke til kommentar
I spill som BF2 spiller grafikken ingen rolle for meg... bare jeg ser fienden går det bra....

5584454[/snapback]

Nei, og no svarte vel i favør til avspilling a DVD,men demoer er vel ikkje kjent for å representere det fulle produktet,noe som pleier å stå utemerket klistret på skjermen før man spiller.

Q4 er et glimrende eksempel på eledning koding/porting :roll:

Lenke til kommentar

Som for eksempel Full auto demoen. Grafikken er dårlig og alikevell hakker det. Det har ikke noe med Hertz der. Bare dårlig koding og utnyttelse av hardware.

Men i ditt tilfelle er det bare å ta det ned på 50Htz på filmer. Det vil hjelpe. Eller du kan kjøpe deg LCD HDtv :thumbup:

5584737[/snapback]

hvorfor skal det hjelpe med lcd hd tv?

Lenke til kommentar

5584737[/snapback]

5584976[/snapback]

Opplevde selv problemer med DVD avspilling over kompositt kabel mot en 32" SDTV (PAL@60Hz).

Dette problemet løste seg ved å endre oppdateringsfrekvensen til 50Hz.

Når jeg gikk over til en 40" HDTV (1080i) opphørte dette problemet.

Setter jeg boxen til å lever et 720p signal, kommer problemet tilbake.

Ikke lett å si hva som egentlig gjør dette, men jeg vil si det er ganske sikkert at å "kjøpe" seg en LCD TV på ingen måte eliminerer problemet.

Lenke til kommentar

5584737[/snapback]

5584976[/snapback]

Opplevde selv problemer med DVD avspilling over kompositt kabel mot en 32" SDTV (PAL@60Hz).

Dette problemet løste seg ved å endre oppdateringsfrekvensen til 50Hz.

Når jeg gikk over til en 40" HDTV (1080i) opphørte dette problemet.

Setter jeg boxen til å lever et 720p signal, kommer problemet tilbake.

Ikke lett å si hva som egentlig gjør dette, men jeg vil si det er ganske sikkert at å "kjøpe" seg en LCD TV på ingen måte eliminerer problemet.

5585228[/snapback]

så vist jeg setter min xbox 360 til 1080i fungerer det fint?

Lenke til kommentar

5584737[/snapback]

Eller CoD2.. Har da oppleved meget kvass hakking her opptil flere ganger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...