knut Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 SSG-serien er det første produktet som viser hva Juniper kan gjøre etter oppkjøpet av NetScreen. Routingdelen fra Juniper og sikkerheten fra NetScreen i det samme produktet. Les mer Lenke til kommentar
ftpman Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Må bare si at jeg har alt bestillt med en 520 fra den nye SSG serien Lenke til kommentar
wsp Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Må si funksjonaliteten her minner veldig om den nye ASA5500-serien til Cisco. Cisco har faktisk lagt seg ganske fornuftig i pris med denne boksen. Hvordan ligger Juniper an her? Lenke til kommentar
knut Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2006 Må si funksjonaliteten her minner veldig om den nye ASA5500-serien til Cisco. Cisco har faktisk lagt seg ganske fornuftig i pris med denne boksen. Hvordan ligger Juniper an her? 5614214[/snapback] som det står i artikkelen koster SSG520 6 500 $ og SSG550 10 500 $. Modulene koster fra 500 til 1500 $ om jeg husker riktig. Jeg synes disse produktene er svært interessante, og liker godt sikkerhetsmulighetene man får på nettverksboksene i disse dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå