Gå til innhold

En bønn til reklameselskapene ang uadressert rekla


Cubicle Dude

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Reklameneselskapene betaler avisene for reklamen. Hvis du ikke ønsker reklame med avisen så får du slutte å kjøpe avisen.

5582118[/snapback]

 

Som en slags protest, mener du? Nei, avisa er jo interessant...

 

Underskriftskampanje? :p

5582121[/snapback]

Genialt, en avis uten reklame? Kanskje med en stor nok underskriftskampanje kan vi få TV uten reklamer? Herlig!

 

ELVIS DIDN'T DO NO DRUGS!

Lenke til kommentar
Reklameneselskapene betaler avisene for reklamen. Hvis du ikke ønsker reklame med avisen så får du slutte å kjøpe avisen.

5582118[/snapback]

 

Som en slags protest, mener du? Nei, avisa er jo interessant...

 

Underskriftskampanje? :p

5582121[/snapback]

Genialt, en avis uten reklame? Kanskje med en stor nok underskriftskampanje kan vi få TV uten reklamer? Herlig!

 

ELVIS DIDN'T DO NO DRUGS!

5582977[/snapback]

 

Tenkte på de reklamebrosjyrene som kommer inni avisa. Reklamen på sidene i avise, er grei nok.

 

Husker da det begynte å komme sånne. Avisprisen gikk ikke ned eller noe, så da burde den ikek gå opp om man fjerner det heller?

Lenke til kommentar
Kanskje det var enten så måtte prisen gå opp, eller så måtte de inn med finansiering? Eller kanskje reklamen finansierer bedre journalisme?

5583018[/snapback]

 

Det var ingen dårlig teori.

 

Noen burde ringe Aftenposten.

Lenke til kommentar
Hvis disse inkompetente reklamebudene faktisk hadde klart å forstå, at når man har to stk. nei til reklame merker, så ønsker man faktisk ikke reklame. Så slutt å putt oppi!  :mad:

5582576[/snapback]

 

 

*jobber som postbud*

 

hvor har du plassert disse merkene?

 

Vis du har plassert de på lokket forstår jeg at du av og til får reklame, for når vi leverer post åpner vi lokket på postkassene etter hvert som det kommer post til den kassen. Så taes reklamen til slutt, og da synes ikke merket siden lokket er oppe.

 

Skal også nevnes at d er lett å overse (med uhell), merker som ikke er den standard gule og røde (ser automatisk etter det merket på kassene).

Lenke til kommentar
Problemet er om en har uadressert reklame-greier på postkassa, så kommer reklamen heller foran døra. Umulig å bli kvitt den virker det ut som...

5582466[/snapback]

Jeg var en sånn jævel som sprang med reklame, måtte sjekke hvem som ikke skulle ha, og løpe i trappene og passe på at de ikke skulle ha, det gav jeg faen i og gav til alle, MYE slit.

 

Folk begynner "Nei, jeg vil ikke slippe deg inn".

"Nei, ingen her skal ha reklame"

meg: "Joda"

"NEI FOR FAEN". Måtte ringe på flere for og komme meg inn i gangene.

Havna i flere krangler. Småheftige også, ender med at de får 2 eksemplarer av reklamen :innocent:

 

 

Ingen bud orker og skrive opp hvem som ikke skal ha. Også sortere ut etter det. Derfor det er kjekt og IKKE bo i blokk.

 

Men heldigvis er det lenge siden. Sikkert ett og et halvt år siden elns. Kanskje 2. Hmm.

Lenke til kommentar

Denne såkalte "dopapir ideén" er ikke en ny greie. Problemet er at det kun er et fåtall av reklamene som passer her. En god del av det som reklameres for er produkter som har en viss varighet, f.eks en tv hos elkjøp. Lite kjekt å finne dette tilbudet helt i enden av dorullen 2 dager etter tilbudet har gått ut. En måtte da hatt forskjellig lengde eller "reklametetthet" på rullene, en for enslige og en for familier.

 

Reklame som passer utmerket på dorull er reklame som kun reklamerer for et produkt (uten pris, forhandler etc), firma (navn/logo) etc. Bare tenk kor deilig det må være å trøke seg i ræva med merzedez logoen :tease:

 

For å få full reklamedekning på do så kunne en hatt en innebygget radio i dorullholderen. Den kunne f.eks informert oss om at det er reker på tilbud hos rimi.

Endret av EskimoBob
Lenke til kommentar
Denne såkalte "dopapir ideén" er ikke en ny greie. Problemet er at det kun er et fåtall av reklamene som passer her. En god del av det som reklameres for er produkter som har en viss varighet, f.eks en tv hos elkjøp. Lite kjekt å finne dette tilbudet helt i enden av dorullen 2 dager etter tilbudet har gått ut. En måtte da hatt forskjellig lengde eller "reklametetthet" på rullene, en for enslige og en for familier.

 

Reklame som passer utmerket på dorull er reklame som kun reklamerer for et produkt (uten pris, forhandler etc), firma (navn/logo) etc. Bare tenk kor deilig det må være å trøke seg i ræva med merzedez logoen  :tease:

 

For å få full reklamedekning på do så kunne en hatt en innebygget radio i dorullholderen. Den kunne f.eks informert oss om at det er reker på tilbud hos rimi.

5586163[/snapback]

 

 

Hvor har du hørt den før?

 

Må si meg enig i at ikke all reklame passer der... reklame for mat fusj a meg hehe :D

 

Ciao

Endret av Master Chiun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...