Black Star Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Lurte på om dere kunne hjelpe meg med et lite problem. Den nye musen til jobb-pc'n har et lite personlighetsproblem tror jeg. Den kan funke fint et minutts tid, men plutselig så hopper den til en helt annen del av desktop'en. Spesielt irriterende er dette når man akkurat skal til å klikke på noe, og ender opp med å klikke på noe helt annet. Det er en Logitech Mediaplay Cordless mouse. USB mottakeren har jeg prøvd i flere USB porter, også den foran datamaskinen slik at mus og mottaker har fri sikt. Det hjalp ikke. Nyeste driver er også installert. Er det noen som har noen tips til hva som kan løse dette problemet? På forhånd takk Lenke til kommentar
nightwo1f Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Lurte på om dere kunne hjelpe meg med et lite problem. Den nye musen til jobb-pc'n har et lite personlighetsproblem tror jeg. Den kan funke fint et minutts tid, men plutselig så hopper den til en helt annen del av desktop'en. Spesielt irriterende er dette når man akkurat skal til å klikke på noe, og ender opp med å klikke på noe helt annet. Det er en Logitech Mediaplay Cordless mouse. USB mottakeren har jeg prøvd i flere USB porter, også den foran datamaskinen slik at mus og mottaker har fri sikt. Det hjalp ikke. Nyeste driver er også installert. Er det noen som har noen tips til hva som kan løse dette problemet? På forhånd takk 5581950[/snapback] hadde samme problemer med min mus. men jeg fikk tak i en liten plugg som du setter usb'en i og så kan du sette musen i den vanlige porten ved siden av tastaturet! vet ikke hva den heter:S Lenke til kommentar
Nvidia Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 (endret) @nightwo1f, USB til PS2 adapter heter det. Men over til trådstarters "hoppeproblem", tror det kan være underlaget som du har musen på som er ujevnt, eller at musmatten er flerfarget/har mønster som forstyrrer sensoren under når man beveger på den. Har hatt dette problemet før, å det løste seg med å bruke en helfarget musmatte. Endret 10. februar 2006 av Nvidia Lenke til kommentar
nightwo1f Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 @nightwo1f, USB til PS2 adapter heter det. Men over til "hoppeproblemet", tror det kan være underlaget som du har musen på som er ujevnt, eller at musmatten er flerfarget/har mønster som forstyrrer sensoren under når man beveger på den. Har hatt dette problemet før, å det løste seg med å bruke en helfarget musmatte. 5583169[/snapback] jepp det var det jeg mente! det var det som var mitt problem. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Sjekk ut med nyeste USB drivere og museprogramvare (Mener det er Setpoint på alle Logitech sine mus og tastatur?) Lenke til kommentar
excrucio Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Har samme mus, og har opplevd samme problem! Mitt problem var relativt enkelt å løse. Var bare en kompis som satt ikke langt i fra meg, også han med mus fra logitech. Løsningen var rett og slett å skifte frekvens på min mus Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 10. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2006 Takk for mange mulige løsninger. Skal sjekke dette på jobb på mandag. Flere mulige løsninger mottas med takk Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Løsningen var rett og slett å skifte frekvens på min mus 5584861[/snapback] Hvordan gjør man dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå