Znoken Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 (endret) En kamerat av meg skal kjøpe nesten alt nytt...Han spør meg om råd og om jeg vil sette sammen ett forslag til han...Siden denne ikke er til meg så vil jeg bare være 100% sikker at forslaget mitt er noe han vil ha glede av... AMD Athlon 64 3800+ 2.4 GHz BOXED Asus A8N-SLI Premium nForce4 SLI S-939 Chieftec CX-04 serie m/dør Sort og sølv Sunbeam NUUO 550W Black Power Supply POV GeFORCE 7800 GT 256MB PCIe Kingston HyperX 1024MB 400MHz DDR Western Digital Raptor 74GB S-ATA NEC DVD-brenner ND-4551 bulk, intern Han skal ikke klokke denne maskinen og den skal hovedsakelig brukes til spill og annet vanlig dagligdagse ting...Er det noe jeg burde bytte...?? Er takknemmelig for alle innspill...Pc`n skal kjøpes på NetShop (Oslo)... Endret 10. februar 2006 av Znoken Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Ser bra ut, men kanskje litt lite diskplass? Muligens hive på en ekstra rambrikke. Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 10. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2006 Han har 2 eller 3 S-Ata disker fra før + at han har 1024 ram også fra før....Han vil bruke Raptor disken til OS`et på den...Jeg mente det burde holde med 36gb isteden for en 74 gb men han var redd for at det ble for lite...Men nå er det jo ikke mine penger han skal bruke heller da..hehe...Var egentlig litt usikker på rammen men etter det jeg kan lese om Twinmos sine brikker så er de bra nok så lenge man ikke skal klokke da.... Lenke til kommentar
General Musa Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 hei, legg merke til at ram brikkene her er dual pack, dvs 2*512.. hvis han har det fra før er det ikke mulig å utvide.. vil heller anbefale deg å kjøpe ei 1024 brikke. kansje heller kjøpe den nyeste nec brenern.. tror den er bedre... musa Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 10. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2006 (endret) hei,legg merke til at ram brikkene her er dual pack, dvs 2*512.. hvis han har det fra før er det ikke mulig å utvide.. vil heller anbefale deg å kjøpe ei 1024 brikke. kansje heller kjøpe den nyeste nec brenern.. tror den er bedre... musa 5581807[/snapback] Det harru jaggu meg rett i...Skal se om jeg finner en 1024 brikke av ett annet slag siden Netshop ikke har 1024 brikke i Twinmos...Kanskje dere har ett forslag til ram.... Hvilket nummer har den nye Nec`n forresten... Har erstattet Twinmos med Kingston HyperX 1024MB 400MHz DDR og Sony dvd brenneren med NEC DVD-brenner ND-4551 bulk, intern Endret 10. februar 2006 av Znoken Lenke til kommentar
General Musa Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 jupp, den necèn jeg tekte på... har den selv og har solgt den til flere kunder. musa Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 10. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2006 Takker så mye for hjelpen...Vil da sende over forslaget til kammeraten min og håper han blir fornøyd.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå