Gå til innhold

Min tredje iPod Shuffle. Hva er problemet?

Anbefalte innlegg

Ifjor kjøpte jeg meg en iPod Shuffle 512MB. Den funka kjempebra helt til den ikke kom opp i iTunes eller noe. Dette skjedde etter at iTunes hadde oppdatert seg mener jeg. Jeg gikk så til Hi-Fi klubben å spurte hva de mente, og om de kunne fikse den. Det endte med at de sendte den til Apple i Oslo elns, og jeg fikk en ny iPod etter en liten stund.

Denne putta jeg så til lading, og så forsøkte jeg å legge til noe musikk. Det endte med at den forsøkte å legge til musikk, men den forsvant fort fra iTunes. Tilslutt fikk jeg lagt på noe, men senere skulle søstra mi bruke den, så når hu skulle legge til musikk, så skjedde det samme.... og jeg fikk aldri lagt inn noe musikk.

Det tok litt tid, men på Tirsdag dro jeg ned til Hi-Fi klubben å spurte dem, de sendte den til Apple og på Torsdag fikk jeg en ny. Jeg satte den til lading, og den kom opp osv. Men når jeg så på iTunes idag tidlig (den lada over natten), så var den forsvunnet derifra, og jeg forsøkte å starte iTunes på nytt, forsøkte å løse den ut via Windows, forsøkte å finne den igjen, osv. Ingenting funka... Tilslutt måtte jeg reboote. Nå finner ikke iTunes iPoden, den blinker grønt, fort, og jeg er veldig irritert... Hva er egentlig problemet? iPoden eller maskina?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...