Xanitra Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 (endret) Jeg abonnerer i dag på Digital World. http://digitalworld.blogg.no/ å selv om det er et meget bra blad, er det mest dekkende for alt innen digital elektronikk. Å dette er meget generell informasjon om alt, slik at ALLE skal forstå det. Jeg derimot intresserer meg IKKE for alt mulig, men mest for alt innen audio teknologi, være seg subwoofere, forsterkere, høytalere, kabler, ja, alt mulig. Men hva er et GODT blad å abonnere på? Jeg trenger tips. Det gjør ingenting om det er på engelsk, men det må kunne komme i posten. Tusen takk for alle tips herunder. edit: gikk litt fort i svingene så noen språk, og skrivefeil ble det. Endret 10. februar 2006 av Xanitra Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Ta en titt på Lyd&Bilde eller DVD&hjemmekino. Personlig liker jeg DVD&Hjemmekino best. Absolutt og annbefale Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2006 takk for hjelp. Det ble lyd og bilde for min del, siden jeg er mest intressert i oppsett for musikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå