Gå til innhold

MP3-spilleren som lukter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Hvor er MP3-spilleren min?

*sniff, sniff*

Ååå, der ja..."

Hvem trenger lukt i MP3-spilleren sin? Min erfaring er at det lukter godt det første minuttet, ellers er den bare irriterende.

Edit: Leif måtte gå og legge seg.

Endret av morra
Lenke til kommentar
Billig kopi-løsning: Wonderbaum + dobbeltsidig tape + en vanlig mp3-spiller.  :green:

5585945[/snapback]

Håper for produsentens del at denne saken lukter bedre enn Wonderbaum, det er bortimot ubegripelig for meg hvorfor noen kjøper Wonderbaum.. Dvs med mindre du trør mye i dritt eller har en urenslig hund(eller andre skapninger) med deg i bilen jevnlig. For noen år siden tok jeg mye buss til skole etc, da var det enkelte dager med regnvær at jeg hadde ønskt meg en eller annen måte å fjerne "vått menneskehår" lukta på bussen. Og enda verre var det når en av disse hippiene med langt hår satte seg ved siden av, du kunne banne på at han ikke hadde vasket håret den uken. Damer vasker somregel håret mer jevnlig, men gutter/menn med langt hår har somregel ikke oppfattet at det lange håret samler opp en haug med dritt... Nå tar jeg ikke bussen lengre, men det er sikkert andre som har samme problem :)

Lenke til kommentar
Hva lukter sjokolade egentlig?

5588195[/snapback]

Det lukter vel ei blanding av melk, kakao og sukker? Men det variérer fra sjokoladetype til sjokoladetype.

5590454[/snapback]

Ja, men lukter sjokolade noe spesielt? Jeg lukta på melkesjokoladen jeg hadde, men luktet ikke noe.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...