kimzor Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 (endret) Hei! Oppdaterte litt programvare på maskin min. Så fikk jeg med et program som heter PC Alert. Der kan jeg se hastigheten på div. vifter osv. Men en plass så er det noe som er merket i rødt, og det er en alarm som piper når jeg åpner programmet, og det tallet blinker. Se vedlegg. Hva betyr det? Hva kan jeg evt gjøre for å fikse det? Endret 10. februar 2006 av kimzor Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 (endret) Jeg tenkte litt feil der ja, får skylde på at jeg ikke er akkurat lys våken for øyeblikket. Endret 10. februar 2006 av ^fmj Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Det programmet viser altfor lav volt. Det skal være 12-13. Vil anbefale deg å sjekke med et annet program også, for eksempel aida32. Hvis det viser det samme, er det nok noe feil med psuen din. 5581574[/snapback] Vel, hvis 12V er på 1,98 ville ikke PCen kjørt. Det er nok programmet som har en feil. Lenke til kommentar
spyro Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Riktig som Ongabonga sier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå