Gå til innhold

Jeg skal bli far (igjen) ...


Dan Hansen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bob Kåre, Bob Leif, Bob Helge, Bobby....Noen med Bob! :grin:

 

Et lite tips (om jeg var ungen): Ikke for langt navn, det er stress å skrive (signaturer), ikke for spesielt for da kan han/hun mobbes (selv om noen spesielle navn er kule da). Og f.eks navn som Lykke (hvis det er en jente) kan bli litt teit hvis hun vokser opp til å bli manisk depresiv :smile:

 

Uansett, gratulerer så mye!

 

Så mange unger. Blir vel mye bleieskift! Hvor gamle er de? Hvor gammel er du? (if I may ask)

Lenke til kommentar

Quote:


Dan Hansen skrev (2002-09-18 09:31):

Ellers er han nummer seks i rekken og blir over elleve år yngre enn nestemann - en skikkelig attpåklatt ... :razz:


 

Fordelen er at han har masse eldre søsken til å passe på seg (og skjemme han bort), og ikke minst avlastning for foreldrene, eller...?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Gratulerer!

Jaja ser at du har bestemt deg men eg tok likevel med denne linken så du kan se ka navnet til ungen betyr. Dere andre kan jo se ka navnet deres betyr også. Du kan jo velge navn etter ka de betyr som f.eks KONGEN eller noe kult. Eg er vist bitter?

 

Her er url: http://www.parenthood.com/parent_cfmfiles/...s/babynames.cfm

 

[ Denne Melding var redigert av: SnowDOG_ på 2002-10-14 02:34 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-17 10:54, skrev DrDoogie:


Saerlig liker jeg den lyden de lager, den som gaar gjennom marg og bein naar moedrene deres proever aa baere dem inn paa bussen under hoeyre arma, mens de


(lite interessant pisspreik)


hun mener, og jeg sier som Elskverdigheten selv: "Jo, det er klart jeg kan hjelpe deg!" og reiser meg, finner fram lommeboka mi og fisker fram et kondom til henne.


 

ojoj, så kul du er. *full av imponade*

 

arne-bjarne er forøvrig et ganske kult navn.

Lenke til kommentar

Gratulerer på det varmeste!

 

Hva med navnene Håkon eller Olav?

 

Dette er navn med historisk sus, i tillegg så er det slik at foreldrene nå til dags nesten ser ut til å unngå navn med bokstavene æ, ø og å ( tenkte spesielt på Håkon her ). Tror at navn med disse bokstavene ( æ, ø og å )utgjør bare 3% i dag. Kanskje et moment å vektlegge?

 

Ellers så er det jo noe å tenke på om dere bare vil ha et fornavn eller to?

 

Dette med navn er litt verre enn man skal tro. Brukte utrolig lang tid på førstemann. Navnet ble bestemt faktisk like før dåpen, og han ble oppkalt etter min far faktisk. Enda et moment å tenke på?

 

Ellers så er det jo slik at man kanskje arbeider sammen med noen som man ikke liker noe videre. Da er kanskje navnet på vedkommende utelukket, selv om din bedre halvdel mener at akkurat det navnet er perfekt.

 

Dette med å kalle opp ungene har jeg faktisk fått mer og mer sansen for. Man kan jo også gå lenger tilbake på stamtreet og kanskje finne noe der.

 

 

Hilsen

tommelomsk, som har unger og kjerring som han elsker over alt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...