Dan Hansen Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 ... til en liten gutt (tror de ihvertfall) - noen gode forslag til navn? Lenke til kommentar
Askelander Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Natt Hansen? :smile: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Gratulerer Dan_Hansen. Blir det nr.2? Du kan kalle han Arngeir... Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Quote: Den 2002-09-17 10:33, skrev Dan Hansen:... til en liten gutt (tror de ihvertfall) - noen gode forslag til navn? Gratulerer da.... :smile: Så nå blir det en gutt til å holde styr på ? :wink: Får bare jenter jeg. Ikke det at de er noe enklere å ha med å gjøre da....værre ? hehe Vi får starte en konk. her da.. Hvis mange har noen forslag så kan man jo til slutt stemme på de forslaga som er kommet inn.. Burde jo være "noen" gode forslag til navn her da : http://www.ssb.no/emner/00/navn/ Hmmm....akkurat nå kommer jeg ikke på noen bra navn - Typisk..... Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 17. september 2002 Forfatter Del Skrevet 17. september 2002 Nei - det er min nummer 3 - vår nummer 1 - og hennes nummer 4 - totalt har vi da 5 - nei 6 blir det vel ... å herregud - misunner ikke disse barna når de skal begynne med slektsforskning om noen år ... Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Navneforslag ja......hva med Victor( med C), Herman, Balder(?), Odin, Trym, Tor eller Dan Hansen Junior. Norrøne navn er stilig da, synes jeg. :wink: Uansett, g r a t u l e r e r ! Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Quote: Den 2002-09-17 10:33, skrev Dan Hansen:... til en liten gutt (tror de ihvertfall) - noen gode forslag til navn? * "Pengesluket" * "Skriketassen" * "Kosebleia" Jeg elsker unger; som du kanskje forstaar. Saerlig liker jeg den lyden de lager, den som gaar gjennom marg og bein naar moedrene deres proever aa baere dem inn paa bussen under hoeyre arma, mens de fortvilet slepper barnevogna full-lasta med bleier og dritt opp trappene paa bussen. Og ett av hjulene paa barnevogna henger seg fast i ett trinn, og morra begynner aa svette og klemmer ungen for hardt og den spyr og skriker samtidig, og faar spy i halsen og begynner aa hoste, og morra ser paa meg som sitter alene paa bussen og spoer om det "ikke er noen som kan hjelpe henne med barnevogna". Og jeg later som om jeg blir oppmerksom paa henne foerst naa, og ser ett oeyeblikk uforstaaende paa henne foer jeg later som om det gaar opp for meg hva hun mener, og jeg sier som Elskverdigheten selv: "Jo, det er klart jeg kan hjelpe deg!" og reiser meg, finner fram lommeboka mi og fisker fram et kondom til henne. Jeg bare elsker unger. Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Quote: Den 2002-09-17 10:54, skrev Dan Hansen:... å herregud - misunner ikke disse barna når de skal begynne med slektsforskning om noen år ... Frivillig tvang ? :wink: Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Gratulerer så mye :smile: DrDoogie: Gjev lektyre :grin: _________________ [ Denne Melding var redigert av: Goebbels på 2002-09-17 11:09 ] Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Gratulerer :smile: Noen navn? Spesielle eller vanlige? Benjamin,Sebastian,Nichlas,Frederik.....noen hint om hvor du vil hen? Lenke til kommentar
LeD Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Hva med "Bill", evt. "Lille-Bill"? :smile: LeD Lenke til kommentar
ZerBox Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Gratulerer så mye! :smile: Mitt forslag til vanv er: Petter Lenke til kommentar
Xell Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Gratulerer. Forslag til navn er litt vanskelig. Noen liker navn som andre aldri ville bruk, men navn jeg liker er i hvertfall; Endre, Erlend (det heter nevøen min), Tobias, Sebastian, Gjermund, Henrik, Nicholas o.s.v. (sikkert fler, men jeg kommer ikke på dem i farta) Lenke til kommentar
Stratos Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Du kan la moren og resten av familein kalle han for Emil. Så kan du kalle han Email. :razz: -Vet om en som gjør det med sin sønn. :smile: Men gratulerer så meget. May he be a HW.no dude like his father... :razz: Det kan jo bli morsomt om noen år, når barnebarnet til Dan Hansen Gir råd til andre her på forumet... :wink: -"HOWTO: Unlock L256 Chache bridges on a Intel P90 to gain 4 ZettaHz Tjihi.. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Håvar (etter hardware), eller Vår om det blir en jente. Uansett, GRATISS. Tore Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Ja for vel si gratulerer eg og. Har ikke du voksne unger og dan. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 gratulerer! Navn... hmmm. Osama er vel utelukket, og George er vel et mer passende navn for en ape Fredrik, Adrian, Marcus og Kristoffer er fine navn. Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Quote: Den 2002-09-17 10:54, skrev Dan Hansen:Nei - det er min nummer 3 - vår nummer 1 - og hennes nummer 4 - totalt har vi da 5 - nei 6 blir det vel... Hjelpe meg! 6 hyle- og bæsjemaskiner i huset kan vel gjøre de fleste ganske så sprø, men jeg går ut i fra at de er litt spredt i alder :smile: Uansett: Lykke til og grattis! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 "Alexander" er et **** kult navn.. tenka da .. både "Alexander den store" og Jeg har det navnet..... det finnes ingen kulere... Lenke til kommentar
durabit Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Gratulerer Dan. Hva med å kalle gutten Duron :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå