Gå til innhold

Jeg skal bli far (igjen) ...


Dan Hansen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-09-17 10:33, skrev Dan Hansen:

... til en liten gutt (tror de ihvertfall) - noen gode forslag til navn?


Gratulerer da.... :smile:

Så nå blir det en gutt til å holde styr på ? :wink:

Får bare jenter jeg. Ikke det at de er noe enklere å ha med å gjøre da....værre ? :roll: hehe

 

Vi får starte en konk. her da..

Hvis mange har noen forslag så kan man jo til slutt stemme på de forslaga som er kommet inn..

 

Burde jo være "noen" gode forslag til navn her da :

http://www.ssb.no/emner/00/navn/

 

Hmmm....akkurat nå kommer jeg ikke på noen bra navn - Typisk.....

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-17 10:33, skrev Dan Hansen:

... til en liten gutt (tror de ihvertfall) - noen gode forslag til navn?


 

* "Pengesluket"

* "Skriketassen"

* "Kosebleia"

 

Jeg elsker unger; som du kanskje forstaar.

 

Saerlig liker jeg den lyden de lager, den som gaar gjennom marg og bein naar moedrene deres proever aa baere dem inn paa bussen under hoeyre arma, mens de fortvilet slepper barnevogna full-lasta med bleier og dritt opp trappene paa bussen.

Og ett av hjulene paa barnevogna henger seg fast i ett trinn, og morra begynner aa svette og klemmer ungen for hardt og den spyr og skriker samtidig, og faar spy i halsen og begynner aa hoste, og morra ser paa meg som sitter alene paa bussen og spoer om det "ikke er noen som kan hjelpe henne med barnevogna".

Og jeg later som om jeg blir oppmerksom paa henne foerst naa, og ser ett oeyeblikk uforstaaende paa henne foer jeg later som om det gaar opp for meg hva hun mener, og jeg sier som Elskverdigheten selv: "Jo, det er klart jeg kan hjelpe deg!" og reiser meg, finner fram lommeboka mi og fisker fram et kondom til henne.

 

Jeg bare elsker unger.

Lenke til kommentar

Du kan la moren og resten av familein kalle han for Emil.

 

Så kan du kalle han Email. :razz:

 

-Vet om en som gjør det med sin sønn. :smile:

 

Men gratulerer så meget.

 

May he be a HW.no dude like his father... :razz:

 

 

Det kan jo bli morsomt om noen år, når barnebarnet til Dan Hansen Gir råd til andre her på forumet... :wink:

-"HOWTO: Unlock L256 Chache bridges on a Intel P90 to gain 4 ZettaHz :grin::lol: Tjihi..

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-17 10:54, skrev Dan Hansen:

Nei - det er min nummer 3 - vår nummer 1 - og hennes nummer 4 - totalt har vi da 5 - nei 6 blir det vel...


 

Hjelpe meg!

 

6 hyle- og bæsjemaskiner i huset kan vel gjøre de fleste ganske så sprø, men jeg går ut i fra at de er litt spredt i alder :smile:

 

Uansett: Lykke til og grattis!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...