Seven1979 Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Hei alle der ute, kanskje dere kan hjelpe og tipse meg med noe. Hadde tenkt å oppgradere maskinen min noe, men ikke så alt for mye. Idag kjører jeg på en AMD 3000+ (s754) og har 1 GB ram og overnevnt skjermkort. Det jeg lurer på er om det er noe vits i å oppgradere skjermkortet?? Har bare AGP port, så det er begrenset marked der ute for nytt skjermkort. Det må kun benytte seg av 1 kort plass. Skal samtidig prøve å få tak i en kraftigere prosessor, mer ram og erstatte mine 2 disker med en stor. Det står i et barebone kabinett så plass og varme er et problem. mvh BMW Lenke til kommentar
klomp1 Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 (endret) Hallais... Hvis du skal holde deg til AGP og socket 754, ville jeg ha gått for 7800GS som nettopp har kommet til AGP... Er nok det beste til AGP i dag... Tviler på at det vil komme noen fler med tiden egentlig... Her blir kortet diskutert. Ikke så mye enda, men du kan jo følge med Hvis du kjøper deg en god kjøler i stedet for en ny prosessor, tror jeg du kan klokke prosessorn sterk nok for 7800GS, men igjen kanskje vanskelig/dyrt å finne 2GB ram som er klokke vennelig... Men, men... Bare råd Så jo nå at du har barebone da Litt ekkelt med varme da ja =) Men så en annen fyr på forumet her, som klemte inn en Big Typhoon inn i sin barebone, så d e'kke umulig Edit: Link til han som klemte inn Big Typhoon... =) Endret 10. februar 2006 av klomp1 Lenke til kommentar
Seven1979 Skrevet 10. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2006 Takk for responsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå