Gå til innhold

Nytt abonnementet fra NetCom


Anbefalte innlegg

Fikk i går en telefon fra NetCom. De kunne fortelle at de har nå opprettet et abonnementet mye likt trådløst familie, men at de ikke hadde noen form for reklame for det. For å få tilbudet, må man stå på en listen som en person som allerede har takk ja til det har skrevet.

 

Abonnementet inneholdt dette:

Fastpris: 125kr

Ringpris: 0,69 øre

SMS: 0,59 øre

GRATIS Å RINGE TIL DE MED SAMME ABONNEMENTET

Og i tillegg så kunne man velge mellom å få 1200 kr, eller 1200kr til ny mobil hvert år.

Det vil si at fast pris i året blir 300kr i året, som tilsvarer 25kr i måneden.

 

Ganske så fantastisk spør du meg,,,,,,,nesten for godt til å være sant

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det heter ucan2 og som jeg sa til noen andre i et annet forum:

 

"Uff...dette virker som en veldig dårlig Netcom plan.

 

Er det en ting JEG vet jeg hater, er det når familie og venner har blitt vervet med i noe, og prinsippet tilsier at hvis ikke de verver noen inn i det også var poenget for dem å bli med borte.

 

Det er det dette er.

 

Denne type tjenester synes jeg utsetter brukeren for unødvendig press for å verve andre, som igjen gjør at de føles seg presset til å bruke penger på vegne av andre.

 

Man kan se poenget med tjenesten som en røff ide, men rent praktisk tipper jeg denne er ute om et år eller to pga manglende interesse. Å ringe gratis til andre Ucan2 kunder er ikke en stor nok gullerot når du må på en eller annen måte mentalt eller notere ned hvem andre som også er Ucan2 kunder, og hva skjer den dagen de ikke er det og du trodde det og satt i 5 timer lang samtale og får en saftig regning du ikke forventet å få....

 

Nei...hold det enkelt..billig til alle!....host hark chess hark hos...kremt..."

 

AKIRA

Lenke til kommentar

Ja, det er klart at det ikke vil være lønnsomt hvis man driver og ringer mye rundt til tilfeldige og ukjente personer. I hvert fall utenfor vennekretsen. Men i min vennekrets, virker de fleste positiv til dette. Og jeg kan ikke si at jeg ringer til så mange andre ukjente personer. Med andre ord, jeg har stor tro på at jeg kan spare penger på dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...