Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

PCen restarter seg selv..!

Anbefalte innlegg

Har et fryktelig plagsomt problem som dere sikkert skjønner, nemlig at PCen restarter seg selv i ny og ned...Har en mistanke om at dette skjer når jeg kjører mange store og tunge prosesser samtidig, for eksempel spill. Noen som vet hva problemet ligger i kanskje eller kan komme med en ideè?

Et annen ting jeg vil ta opp med det samme er at når jeg stater opp for eksempel et spill kommer det en fryktelig lyd ut av høytalerene mens spillet starter opp. Lyden samsvare med når harddisken bråker. Akkurat som om harddisken lager støy som kommer ut på høttalerne?

Noen forslag...?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, jeg har akkurat samme problemet og orker ikke å lage ny post, siden det er unødvendig.

Når jeg f.eks spiller krevende spill som battlefield 2 og t.o.m age of empire III så begynte pc'n å starte på nytt.

Jeg haro gså mistanker om at det er ram'n. Jeg har TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 1024MB.

Noen som har opplevd det før?

Lenke til kommentar

Jeg hadde samme problemet. Jeg flashet biosen min, og siden har jeg ikke hatt problemet (jeg flashet i januar i fjor). :thumbup:

BTW: jeg fratar meg ansvar om noe skulle skje når du oppdaterer biosen din (om du velger å gjøre det, that is). Men håper at du får løst problemet ditt på en eller annen måte :yes:

Endret av Memphis88
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...