PG* Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 instalerte chatprogrammet QuickIM Mobile Messenger på min nokia N-70 og etter det får jeg ikke trykket opp menyen med menyknappen. Alle andre funksjoner ser ut til å være i orden. Noen som har opplevd samme eller lignende feil? Har prøvd restart uten det hjalp. Noen som har noen idèr til løsninger? Lenke til kommentar
Erren Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Enten bør du slette programmet og installere på nytt, ellers får du oppgradere versjonen. Det funket jafall på min 7600, da et lignende problem opptsod med et lignende program Lenke til kommentar
PG* Skrevet 10. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2006 Enten bør du slette programmet og installere på nytt, ellers får du oppgradere versjonen. Det funket jafall på min 7600, da et lignende problem opptsod med et lignende program 5582201[/snapback] takk for svar problemet er at så lenge jeg ikke kommer inn i menyen så aner ikke jeg hvordan jeg skal få slettet/avinstalert programmet. Heller ikke hvordan jeg skal få igang fabrikkinnstillinger. Får ikke avinstalert via pc-suit heller. Var på telekiosken og telehuset i dag, skal legge inn SW på nytt på mandag, de hadde ikke tid før da.. Lenke til kommentar
PG* Skrevet 10. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2006 det løste seg fant løsningen i en annen tråd her.. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=532228 litt mer våken nå en når jeg søkte i natt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå