xadox Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Hei! Nå har jeg k750i og har vært helt fornøyd med alt på den utenom joysticken! Den henger seg opp hele tiden og det er så irriterende! Nå vil jeg ha en telefon som har mye å by på (minnekort, bra skjerm, liten størrelse (k750i) osv... Kikket litt på W810 som skulle komme i 1. kvartal i år men så dukket m600 opp også og det hadde kanskje vært litt kult siden jeg aldri bruker kamera på min k750i. Er den verdt å vente på? Lenke til kommentar
Vagaprog Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 hva skal du med sånn hi-tech super mobil...ett fall på isen f.eks og den går i tusen biter...flere tusen bortkasta... Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Må du ha Sony Ericsson? Du kan jo prøve Samsung D600? Den har ikke joystick hvertfall. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 hva skal du med sånn hi-tech super mobil...ett fall på isen f.eks og den går i tusen biter...flere tusen bortkasta... 5581120[/snapback] Og så? Forsikring? Ang. telefon har jeg ikke mye peiling. Er godt fornøyd med min 6230i, men den er vel gamlere enn din k750 og.. Lenke til kommentar
xadox Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2006 heheh det kan være sant... men er det ikke slikt med alle telefoner da? Lenke til kommentar
xadox Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2006 Må du ha Sony Ericsson? Du kan jo prøve Samsung D600? Den har ikke joystick hvertfall. 5581132[/snapback] hadde D500 før k750i og den var jeg ikke helt fornøyd med... begynte å knirke og ble skikkelig løs... Følte at jeg hadde kjøpt katta i sekken Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 hva skal du med sånn hi-tech super mobil...ett fall på isen f.eks og den går i tusen biter...flere tusen bortkasta... 5581120[/snapback] Hva med å gi et fornuftig svar eller ikke svare i det hele tatt? Mange tenger litt mer enn en simpel telefon, bl.a for å organisere hverdagen, bli underholdt, surfe på nettet, skrive email osv. De telefonene koster gjerne litt mer enn andre som bare dekker elementærbehovene. Trådstarter: M600 ser ut som en bra mobil, men i følge ryktene skal det komme en mindre p990. Det kan være verdt å vente til den blir lansert Lenke til kommentar
xadox Skrevet 11. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2006 hva skal du med sånn hi-tech super mobil...ett fall på isen f.eks og den går i tusen biter...flere tusen bortkasta... 5581120[/snapback] Hva med å gi et fornuftig svar eller ikke svare i det hele tatt? Mange tenger litt mer enn en simpel telefon, bl.a for å organisere hverdagen, bli underholdt, surfe på nettet, skrive email osv. De telefonene koster gjerne litt mer enn andre som bare dekker elementærbehovene. Trådstarter: M600 ser ut som en bra mobil, men i følge ryktene skal det komme en mindre p990. Det kan være verdt å vente til den blir lansert 5581333[/snapback] hadde vært noe med p990 i k750 størrelse (pluss litt til da) tenker på skjerm da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå