lucifer_ Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Hei, det er sikkert laget rundt om 20 andre tråder om de samme greiene, men å søke er oppskrytt Så det jeg lurer på er hva slags bærbar dere ambefaler til et sted mellom 12 og 15 tusen. Jeg skal primært bruke maskinen til skolearbeid (økonomi), så at den er både lett og rask er ikke å forakte. Jeg kan også tenke meg at batteritiden varer en god stund, og jeg er litt usikker på hvor nødvendig det er med 15 tommer widescreen skjerm. Mvh Jørgen bare sånn "just for the record" så er nicket mitt noe jeg brukte for MANGE år siden hoho Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 hvis det hovedsaklig er skolearbeid, altså office så kan jo en 14" iBook være perfekt den har over 5 timers batteritid, pent utseende imho, og veier ikke så mye, og grei og ta med seg og alt sånn. en kamerat av meg har den, drit smud spør du meg. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 siden du ikke har lyst på 15" skjerm tenker du ultraportabel da? tror man blir seriøst lei av og drasse rundt på et stor pc i lengden. Lenke til kommentar
lucifer_ Skrevet 10. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2006 jeg er ikke noe fan av mac, så jeg kommer nok ikke til å kjøpe det Ikke nødvendigvis ultraportabel, men en pc på under 2 kilo Lenke til kommentar
Bols Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 jeg er ikke noe fan av mac, så jeg kommer nok ikke til å kjøpe det Ikke nødvendigvis ultraportabel, men en pc på under 2 kilo 5582463[/snapback] Under 2 kg ER vel ultraportabelt. Skal du ha 14 eller 15 tommer, så kommer du opp i 2,5-3 kg. Hvis du overlever 2,5 kg så gir Asus M6VA bra value. Ca. 14k. Mindre pinglelaptoper har jeg ikke peiling på... :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå