Silje: Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Kommer ikke til å følge med så vedig heftig. Må få med meg skiskyting i alle fall. Og hopp. Utfor. Langrenn. Men ellers ikke så veldig mye. Skøyter skal jeg i alle fall ikke se. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Blir en spennende morgen det her! Får håpe noen tar gull. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Blir en spennende morgen det her!Får håpe noen tar gull. 5601941[/snapback] 4. på kvinnene og 2. på menn i lagsprint. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Følger selvsagt med, så mye jeg kan. Grunnet noe som heter skole, er det vanskelig å få med seg alt, menmen. Hjemme og arbeider med særemne i dag, så det blir nå litt OL-titting da Synd med den lagsprinten i dag da...men, vi fikk da hvertfall medalje. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Var på skolen jeg også og fikk med meg stafettsprinten for menn på storskjerm i storefri . Neida, ikke særlig storskjerm, var en liten lommeTV på 2" som en av lærerne hadde (han var den som satt og spiste i klasserommet vårt i dag, var 7-8 stykker deriblant meg, som flokka oss sammen for å se på . Men synd med fjerdeplass til Norge i dag, men var det Bjørgen som ikke var helt i form enda, eller var det på grunn av at Ella Gjømle gikk i stedet for Hilde GP? Når det gjelder menna, vil jeg påstå at hvis det hadde vært fristil på oppløpet der, hadde Hetland tatt han lett, men jeg tror de skulle bytta om altså at Svartedal hadde tatt siste, for han viste virkerlig krefter i dag! Men hvis det er klassisk sprint stafett, er det ikke slik at det da er fristil på den individuelle sprinten? Forrresten kjempebra av Halvard og Frode, synd de ikke kom høyere opp, må si jeg er ganske skuffet over Ole Einar . Men curlingjentene knuste jo Sverige da! Og han Aksel lå på fjerdeplass før slalomen. Men i år tror jeg nok ikke det blir så gull til Norge, kanskje vi får seks om vi er heldige. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Var på skolen jeg også og fikk med meg stafettsprinten for menn på storskjerm i storefri . Neida, ikke særlig storskjerm, var en liten lommeTV på 2" som en av lærerne hadde (han var den som satt og spiste i klasserommet vårt i dag, var 7-8 stykker deriblant meg, som flokka oss sammen for å se på :!: Ikke så stor akkurat. Nesten hele skolen så på det i friminuttet her. Er mange LCD TV'er rundt her på skolen, 2 stk i kantina som vi så på. (37" HDTV) Lenke til kommentar
brd Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 (endret) Noen andre som føler seg litt skuffet over dei norske i OL? . Vi har bare eit gull, svenskene har 2 gull Endret 14. februar 2006 av brd Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Vi må klare oss med lommeradio vi Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Såg nettop curling gutta slå Sveits 7-2. Meget bra! Trur eg må følge med på gjengen vidare, jentene gjør det jo også bra. Lenke til kommentar
mkon Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Samma her "Ed Hunter", bra match OL er da et greit unntak i en ellers kald årstid, og det er jo en liten landsfølelse som vekkes da en ser de norske farger ta medalje Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Arrgh, kombinert gutta er slått ut av influensa så der røk den medaljen. Synes vi bør ta flere gull medaljer, for håpe vi tar flere i langrenn og skiskyting! Lenke til kommentar
lperik Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Dårlig uttelling hittil i OL, marginene har ikke vært helt på vår side foreløpig. Masse sykdom og drit i tillegg gjør ikke saken bedre. Får håpe curlinggutta gjør det bra, alarm er stilt inn til 08.55 imorgen Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 (endret) Jeg liker kun kvinne-curling... Marianne Rørvik var jo faktisk noe og feste øyene på. edit: Jeg prøvde og lete etter bilde, men etter å ha sett utallige bilder av Dordi ble jeg smådårlig og klarte ikke mer. Endret 14. februar 2006 av Hyrlen Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 (endret) Her? (Marianne Rørvik helt til høyre i bildet forøvrig) Spennende med curling ja. Synd det går mens jeg er på skole. Faaan Jeg vil også ha lommetv! Endret 15. februar 2006 av Nevnarion Lenke til kommentar
TSP Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Jeg vil også ha en LommeTV.. Fant en ganske god pris her: TV-980 (Les mer om TV-980) Fant ut at det er 450 NOK, nå vet jeg ikke hva frakten koster, men hvis vi plusser på 50 NOK på den, så er vi oppe i 500 NOK ikke så veeeldig ille, men ja, dyr likevel Dessuten er den vel ikke så aktuell neste uke, da en del har vinterferie, og om du bestiller den i dag kommer den kanskje ikke frem før til Lørdagen. Forresten ble det stortap for Dordi & Co mot Sveits i går kveld. Lenke til kommentar
Jordi Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Fantastisk spennende å sitte å se på OL! Og både Traa og Buaas Synes jeg var flinke! Fantastisk å sitte å se på når de kjører Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Synes kanskje Cassie Johnson og Jamie Johnson er hakket bedre men. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Ho som sitter i studio og kommenterer er heller ikkje så værst å sjå på Lenke til kommentar
TSP Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Blir en spennende morgen det her!Får håpe noen tar gull. 5601941[/snapback] 4. på kvinnene og 2. på menn i lagsprint. 5602499[/snapback] Etter hva jeg har hørt, kan det ha med at Norge ga noe helt vakent med krefter i kvalifiseringen!? De vant med 17 sekunder til 2. plassen, noe som var helt unødvendig. Vet ikke om det var kvinnene eller menna som slo dem med 17, men både kvinnene og menna ga visstnok unødvendig mye. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 er ikke noen stor fan av OL... synes igrunnen det er kjedelig.. liker curling da men siden mange timer på skolen har blitt flyttet til kantina der det er tv, er det topp! sitter og spiller kort isteden da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå