h0ax Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Hei, i det siste har hovedkortet mitt gitt fra seg korte og tilfeldige (som jeg har observert) pipelyder en gang iblant. Det bruker som oftest å skje når jeg spiller, men så spiller jeg en del så jeg vet ikke helt om det har noe med saken å gjøre... uansett, det virker ikke som om noe er ødelagt der inne ettersom dette har stått på en stund og jeg legger ikke merke til noe problemer i ytelse, det er bare forbanna irriterende. Så jeg lurte på om det var en måte å slå av høytaleren som lager denne lyden? Lenke til kommentar
tukols Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Pipelydene forteller deg at noe er galt. Det kan være et varmeproblem, så kanskje du skulle se litt på rengjøring av vifter rundt omkring? Du skal ihvertall ikke overhøre det ved å slå lyden av............hvis du ikke gjør noe med det, så enner det med -------ingen --------computer. Hilsen tukols Lenke til kommentar
lOvebakken Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Har også opplevd slike tilfeldige pipelyder når jeg holder inne noen knapper på tastaturet og trykker på noen andre (som jo ofte skjer under spilling). ikke noe galt her for det. bare lager lyder når jeg bruker for mange knapper samtidig under spilling. Lenke til kommentar
h0ax Skrevet 13. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2006 Pipelydene forteller deg at noe er galt.Det kan være et varmeproblem, så kanskje du skulle se litt på rengjøring av vifter rundt omkring? Du skal ihvertall ikke overhøre det ved å slå lyden av............hvis du ikke gjør noe med det, så enner det med -------ingen --------computer. Hilsen tukols 5580972[/snapback] jeg bryr meg ikke, det er en gammel PC og den forbanna lyden irriterer meg hinsidig. Jeg tar sjangsen på -------ingen------- computer ettersom jeg har levd med lyden en måned nå. Noen som vet hvordan jeg kan slå lyden av? Lenke til kommentar
tukols Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Så skal du koble ut "speaker" stikket på hovedkortet. Hilsen tukols Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå