egilsml Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Glædn va stoor når æ va på Postn å henta ut pakken i går.. D va rætt hjæm å bynne snekre sammen... Glædn va Xtra stor sidn æ førr første gang sku sætte sammen ett vannkjølingsanlægg... Ætter ikke få tima me å lægge kabla hit å dit, vannrør hær å dær sku æ fylle vannsysteme me vann... Man kan trygt si glædn va kortvari når æ oppdaga ene slangen ikke va årntli på... Dær sto æ me vann fullt av hovedkort.. Jaja... Må vell ta opp systeme idag å tørke hele driitn... Værtfall ei erfaring rikere!!! :/ Lenke til kommentar
Zerpent Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 La det stå å gå en døgn på kjøkkenbenken du... :smile: Det gjorde jeg i går og da fannt jeg ut at vanntanken min ikkje var helt tett. Kunne blitt litt kjedelig om diskene mine hadde fått seg en dusj... :smile: Lenke til kommentar
Squeegie Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Ganske underholdene å lese! (ikke pga. ulykken din, men den konstige blandingen av dialekt og sms-språk :wink:) Lenke til kommentar
Gothiatek Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Når jeg satte sammen mitt vannkjølingssystem med peltier for første gang gadd jeg ikke teste det først jeg bare satte i gang og det gikk bra, hadde håndkler klare og fulgte med på slangene når jeg satte igang pumpa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå