Ulven170 Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Har trøbbel med å få farger på tv-bildet etter at jeg la inn XP på nytt. Har farger på monitoren, men svart-hvitt på tv. Har nVIDIA geforce4 MX420 skjermkort med siste driver. Tilkoblet via SVHS-kabel. Noen andre som har (har hatt) samme prob/ forslag til løsning? Lenke til kommentar
Eijnar Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Hadde dette "problemet" for litt siden jeg å. 1. Har du satt TV'en til den norske standarden (PAL-G, eller hva den er)? 2. Prøv å velge manuelt hvilken type kabel du har koblet til, S-video eller kompositt. Dette står på automatisk til vanlig. (Var forøvrig dette som løste mitt problem.) Du finner dette ved å lete litt inne i innstillingene for TV'en. Lenke til kommentar
Ulven170 Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2006 Hadde dette "problemet" for litt siden jeg å. 1. Har du satt TV'en til den norske standarden (PAL-G, eller hva den er)? 2. Prøv å velge manuelt hvilken type kabel du har koblet til, S-video eller kompositt. Dette står på automatisk til vanlig. (Var forøvrig dette som løste mitt problem.) Du finner dette ved å lete litt inne i innstillingene for TV'en. 5580896[/snapback] Tusen takk for kjapt svar! 1: Har 42" plasma, standard går automatisk etter hva jeg har tilkoblet. Har prøvd alle valg. 2: Føler meg dum nå ja, he-he! Hadde koblet kabelen via en 3-delt scart-splitter istedet for å plugge den rett i tv'n! Plutselig var alt ok! Men TUSEN takk for at du prøvde å hjelpe Lenke til kommentar
egOIst Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Jeg har samme problem, jeg har en vanlig TV da, 21'' men jeg får ikke farger der, det er kun svart hvit selv på kompositt, tror ikke jeg kan stille inn noe heller... =S Hjelp? mvh Arne Lenke til kommentar
Eijnar Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Er nesten 100% sikker på at du kan stille på "noe". Hvilket skjerkort/driver har du? Lenke til kommentar
egOIst Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Jeg har et NVIDA GeForce MX 440 jeg har ikke innstalert noe drivere, pga jeg ikke har funnet noen. Men bilde vises, men bare som svart/hvit. mvh Arne Lenke til kommentar
icer Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 gå HIT og skriv inn det som passer for deg og last ned Lenke til kommentar
Eijnar Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Jeg har et NVIDA GeForce MX 440 jeg har ikke innstalert noe drivere, pga jeg ikke har funnet noen. Men bilde vises, men bare som svart/hvit. mvh Arne 5584372[/snapback] Akkurat samme kort som jeg har på den maskinen som er kobløet til TV'en. Gjør som icer sier, så leter du deg frem i instillingene og sjekker det jeg har skrevet i post 2. Lykke til! Mvh. ZinnX Lenke til kommentar
egOIst Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 TAKKER SÅ MYE ALLE SAMMEN! Jeg har nå fått serveren opp mot TV'en! takker! mvh Arne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå