Gå til innhold

Farger på pc, svart-hvitt på tv... nVidia MX420

Ulven170

Anbefalte innlegg

Har trøbbel med å få farger på tv-bildet etter at jeg la inn XP på nytt. Har farger på monitoren, men svart-hvitt på tv. Har nVIDIA geforce4 MX420 skjermkort med siste driver. Tilkoblet via SVHS-kabel. Noen andre som har (har hatt) samme prob/ forslag til løsning? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde dette "problemet" for litt siden jeg å.

1. Har du satt TV'en til den norske standarden (PAL-G, eller hva den er)?

2. Prøv å velge manuelt hvilken type kabel du har koblet til, S-video eller kompositt. Dette står på automatisk til vanlig. (Var forøvrig dette som løste mitt problem.)

Du finner dette ved å lete litt inne i innstillingene for TV'en.

Lenke til kommentar
Hadde dette "problemet" for litt siden jeg å.

1. Har du satt TV'en til den norske standarden (PAL-G, eller hva den er)?

2. Prøv å velge manuelt hvilken type kabel du har koblet til, S-video eller kompositt. Dette står på automatisk til vanlig. (Var forøvrig dette som løste mitt problem.)

Du finner dette ved å lete litt inne i innstillingene for TV'en.

5580896[/snapback]

Tusen takk for kjapt svar!

1: Har 42" plasma, standard går automatisk etter hva jeg har tilkoblet. Har prøvd alle valg.

2: Føler meg dum nå ja, he-he! Hadde koblet kabelen via en 3-delt scart-splitter istedet for å plugge den rett i tv'n! Plutselig var alt ok! Men TUSEN takk for at du prøvde å hjelpe :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg har et NVIDA GeForce MX 440 jeg har ikke innstalert noe drivere, pga jeg ikke har funnet noen. Men bilde vises, men bare som svart/hvit.

mvh Arne

5584372[/snapback]

Akkurat samme kort som jeg har på den maskinen som er kobløet til TV'en. Gjør som icer sier, så leter du deg frem i instillingene og sjekker det jeg har skrevet i post 2.

Lykke til! :thumbup:

Mvh.

ZinnX

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...