Radi Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Hei. Jeg trenger litt hjelp til valg av lyd kort. Jeg vet ikke helt hvordan lydkort jeg trenger. Her er noen av mine behov: * Mulighet for å koble til keyboard. * Mulig noe musikk produksjon. Lyd kort er vel det jeg kan minst om. Så trenger mye hjelp! Noen som har noen anbefalinger? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
thingul Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Tross din orddeling (lyd kort) og bruk av hvordan istedenfor hvilket som er riktig skal jeg gi deg en link til en nettbutikk som jeg tror fører det du er på utkikk etter. Link -> procom.no Lenke til kommentar
AztroM Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 (endret) Si hvilket keyboard du har tenkt å koble til og legg ved en link så er sjansen for å få hjelp større Endret 11. februar 2006 av AztroM Lenke til kommentar
Radi Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2006 Jeg har foreløbig et vanlig keyboard nå, men har tenkt å kjøpe et midi keyboard senere. Keyboardet jeg har nå er: Panasonic SX-KC600 Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Jeg har foreløbig et vanlig keyboard nå, men har tenkt å kjøpe et midi keyboard senere. Keyboardet jeg har nå er: Panasonic SX-KC600 5596790[/snapback] Gå inn på Sound1.no og søk etter "Echo MIA MIDI" Beklager at jeg ikke får lagt ut en link som fungerer, virker som det ikke går ant og linke direkte til det produktet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå