Gå til innhold

BILLIG... Acer AL2016WS 20" Wide, hjelp!

daniel_RR

Anbefalte innlegg

Vurderer å hoppe til å kjøpe denne skjermen da jeg ser at den er ufattelig billig rundtom på webshopsa. Lurer i den anledning på om det er noen andre her som har kjøpt denne og kanskje har noen meninger om den?

Hvordan er det med justeringsmuligheter på foten etc?

Fatter ikke helt hvorfor denne er så billig.. kan det kanskje ha noe med dette å gjøre?

- Kontrastforhold på "bare" 600:1, ser at de fleste andre starter på 800 og går til 1000.

- Har ikke digital utgang, bare anlalog.

Her er noen lenker til skjermen:

http://www.databutikken.com/no/default.php?artId=ACAL2016WS

http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=61491

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Jeg syns hw.no's skjermtestere fokuserer for lite på prisen på disse rimelige skjermene. 20" Wide til 3500 kr. er veldig billig, og skjermen er sikkert mer enn OK for standard brukere.

Ville kanskje gått for Benq's skjerm om pengene er tilgjengelig. Hvis ikke så så jo Acer-skjermen meget bra ut til den prisen.

Lenke til kommentar

Har fått BenQ 20" Wide i hus nå og må si meg meget fornøyd !

Merker ikke noe til etterslep, syns fargene er bra og det er helt konge å spille f.eks. CoD2 i wide :D

Men det skal sies at jeg ikke er spess kresen når det gjelder skjermer, ser på megselv om en hvermansen når det gjelder krav...

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Har ikke testet den selv, men i helgen har Dell tilbud på sin 20'' WS - Dell2005 FPW

for kr 4097 inkl frakt. Det må være billig for en skjerm som har fått mye skryt for instillinge og funksjonalitet?

Ellers er vel 24 bedre enn 20? (se signatur) :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...