sinnaelgen Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 hvor finner jeg magic tune og de andre magic programen ? hvis jeg googler så finner jeg ikke noen plass som det kan lastes ned fra med andre ord - man kan ikke opgradere disse. på samsung sine nettsider er det bare manual og driver til skjermen. jeg har intrykk at jeg ikke trenger driveren når jeg bruker windows xp pro. Lenke til kommentar
Sirius Epsilon Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 http://www.samsung.com/Products/Monitors/m...gictune_05s.htm Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 10. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2006 (endret) nå håper jeg bare at den er litt bedre en den som fulgte med skjermen min. den var også versjon 3.6 men navnet var .... client_pivot tro om jeg var lit dårlig til å leter eller så er det rotete på siden. hvi jeg velger ett eller anet med download i valget så forventer jeg at alt som kan lastes ned liger der - ikke på flere plasser . jeg måte velge modellen min men der fant jeg bare driveren og manualen ikke programen Endret 10. februar 2006 av elg-elg123 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå