AK47 Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) Jeg bruker bokser i CSS i stedet for tabeller. Men jeg møter på et problem, som jeg ennå ikke har klart å løse. I en boks plasserer jeg et bilde av en ball, med transparent bakgrunn. Det går bra. Videre legger jeg bokser med menyvalgene (linker) rundt ballen, som er i denne boksen med bildet. Og ettersom det ikke finnes runde bokser, så havner noen av menyboksene inne i den firkantede bildeboksen. Problemet er at disse linkene ikke blir aktive, fordi den største bildeboksen dominerer. Jeg har prøvd å legge CSS-kodingen i forskjellig rekkefølge, uten a det har hatt betydning. Den store boksen blir alltid liggende over. Vet noen hvordan jeg får den til å ligge bak, slik at menyboksene blir aktive? Hvis noen forstår dette, takker jeg for hjelp. Endret 9. februar 2006 av AK47 Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 har du sett på z-index? mulig det hjelper Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2006 Ringte en kamerat. Det er nesten pinlig. Det var i HTML-kodingen jeg skulle ha gjort rekkefølgen, ikke i CSS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå