Khalifen Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) Som mange sikkert vet, så holder jeg på med et prosjekt som kalles Le Jaune et Le Bleu. Det prosjektet funker til er å få et bedre utseende på maskina, men også som øvelse... Til neste prosjekt. Noen få vet litt om det, men jeg har ganske mange planer. Kanskje blir det utført til våren hvis jeg er ferdig med LJeLB.. Det vil ha et vampyrtema, inspirert av filmen Nosferatu (1922) Men problemet jeg har kommet fram til er om jeg skal modde et kabinett (Svart Lian Li elns) eller det å bygge et fra bunn. Systemet ville blitt vannkjølt, og jeg ville skaffe et plexiglass vindu som er lasergravert med ønsket motiv. Fargene ville blitt svart og mørk/dyp rød. Jeg vil fortsatt holde kortene tett inntil meg, og bare røpe litt etter litt med tider Temaet vil bare bli fra Nosferatu, og jeg vil sannsynligvis få gravert inn tekster fra den filmen. Kanskje spørre om bilder fra filmen og sånt Endret 10. februar 2006 av king_of_kong Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Nice, hva med rød andonisering Har du noen motiver og lignende som vi kan få se på da? Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) Edit: Skal ikke bruke det motivet, nye bilder kommer senere Endret 10. februar 2006 av king_of_kong Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Oh, nice. Kan det hende det blir vindumotivet da? Så blir det noen 3D tegninger av prosjektet da? og hvor mye penger skal brukes på vannkjøling da? Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2006 Jeg har tenkt på det, men mest sannsynlig blir det brukt som motiv et sted eller to, eller kanskje ikke brukt i det hele tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå