verwooks Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Hva slags vifte er grei til denne prosessoren ? En som ikke bråker som og ikke koster så mye egentlig. Skal ikke overklokke noe nevneverdig ... Lenke til kommentar
[^FLeX^] Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Greit.. jeg er religiøst overbevist at MIST - SilentTwin er den beste kjøleren i kombinasjon med et lavt støynivå. 395,- på http://www.microplex.no Det er det verdt.. spare en 100-lapp på en kjøler blir for dumt :smile: Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 17. september 2002 Forfatter Del Skrevet 17. september 2002 Ja, har snust litt på den ja. Men når man skal gi det for en vifte, så lønner det seg rett og slett å kjøpe intel system istedenfor da egentlig. Det blir faktisk billigere. Hmmm.. tenke tenke tenke .... Lenke til kommentar
ponke Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Quote: Den 2002-09-17 09:17, skrev shivac:Ja, har snust litt på den ja. Men når man skal gi det for en vifte, så lønner det seg rett og slett å kjøpe intel system istedenfor da egentlig. Det blir faktisk billigere. Hmmm.. tenke tenke tenke .... Der har du skjønt det du og... Mine specs: Epox 4G4A+ 2Ghz @ 2,5 Ghz Ti4200 XP @ Ti4600 = 13000 3dmark stille som **** pga stille vifter i chieftec kabinettet, stille cpu kjøler, boxed, og uhørbar gf4-kjøler. Stille og konge ytelse. En drøm :smile: Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Quote: Den 2002-09-17 09:17, skrev shivac:Ja, har snust litt på den ja. Men når man skal gi det for en vifte, så lønner det seg rett og slett å kjøpe intel system istedenfor da egentlig. Det blir faktisk billigere. Hmmm.. tenke tenke tenke .... det kan godt bli billigere med en intel løsning da ja .. men det blir ikke fult så bra ytelse på en P4 2GHz... og husk at en 2400+ er ganske bra til å overklokke med også (ikke så bra som P4 enda men på rett spor) Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 18. september 2002 Forfatter Del Skrevet 18. september 2002 Tenkte egentlig på en p4 2.4 ghz da ... Men blir lixom overbevist av tester av amd 2400+ om at det er cpuen for meg egentlig. Men trenger å vite om det er noen billigere vifter på markedet som kanskje tilogmed har litt rom for overklokking ,... Lenke til kommentar
pskard Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Quote: Den 2002-09-18 07:33, skrev shivac:Tenkte egentlig på en p4 2.4 ghz da ... Men blir lixom overbevist av tester av amd 2400+ om at det er cpuen for meg egentlig. Men trenger å vite om det er noen billigere vifter på markedet som kanskje tilogmed har litt rom for overklokking ,... PS DATA har en vifte som tar AMD opp til 1,97 GHz til 149,- som bråker 25 dB. 25 dB er ca det samme som en boxed P4 kjøler. Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 18. september 2002 Forfatter Del Skrevet 18. september 2002 Ja fant den nå. Men skal bestille all den andre driten i fra komplett, så får se om jeg finner noen vifte der da kanskje .. fraktprisen lixom. Det står at den ikke passer med Asus a7v333 .. regner med at den passer til den øvre modellen a7v8x kortet ? .. Lenke til kommentar
pskard Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Quote: shivac skrev (2002-09-18 07:56):Ja fant den nå. Men skal bestille all den andre driten i fra komplett, så får se om jeg finner noen vifte der da kanskje .. fraktprisen lixom.Det står at den ikke passer med Asus a7v333 .. regner med at den passer til den øvre modellen a7v8x kortet ? .. Hva med: Vifte1 Vifte2 Den første bråker 25 dB og kommer på lager om 2 dager. Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 18. september 2002 Forfatter Del Skrevet 18. september 2002 Ja, kikket på det akkuratt vettu. følger det med noe kjølepasta opplegg til prosessoren ? Eller må dette også kjøpes med ? AS3 lixom .. må jeg evt skrape vekk noe gammelt for å ta på dette ? Lenke til kommentar
pskard Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Quote: shivac skrev (2002-09-18 09:08):Ja, kikket på det akkuratt vettu. følger det med noe kjølepasta opplegg til prosessoren ? Eller må dette også kjøpes med ? AS3 lixom .. må jeg evt skrape vekk noe gammelt for å ta på dette ? Vet ikke om den følger med, men normalt sett sitter det en liten lapp under kjøleren. Det beste er å kjøpe en liten tube så du har det. Koster ikke mye og så har du til mange ganger. Ikke gå for gjenbruk... Her er det bruk og kast som gjelder :smile: Lenke til kommentar
sasja1972 Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 På Glacialtech sine kjølere er der en ganske bra pasta på i utgangspunkte. Mvh Sasja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå