zaden Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) Heisann, eg har litt problem med virus eller irc trojan som det er, når eg går på irc joiner eg ein channel så etter ei lita stund blei eg kicka (Slutt spam ! virus links) Det viser seg ut til at eg sender ein haug med linker så andre som er på irc ser men ikkje eg. nokon linker som dette. http://www.counterstrike******.net.ms/ YEAH ahahah! ;D IKKJE TRY på LINK! Vist nokon har peling kossen eg kan få det vekk så plz svar. Har prøvd med søking etter virus men ser ut til og ikkje virke. ##Link endert av moderator## Endret 9. februar 2006 av B|Real Lenke til kommentar
nree Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) Se i mIRC mappa om du har noen filer som ikke hører hjemme.. Dette dreier seg somregel om eit lite mIRC script som sender ut en msg til alle som er på kanalen med http://w ww.counterstrike**** .net.ms/ YEAH ahahah! ;D teksten Endret 9. februar 2006 av B|Real Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Slett mIRC via M$-fjern/legg til programmer, ta så å slett mappen manuelt etterpå. Så legger du inn igjen Lenke til kommentar
zaden Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2006 Eg har Prøvd og tatt prog mirc vek uninstalert det og slettet mapen manuelt, og så instalere det i gjenn men det virket ikkje Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Hva med å ta spywarescan? Lenke til kommentar
zaden Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2006 Ja det er sikkert litt feil og poste her, men eg veit ikkje kor els eg skal gå og spør om hjelp. Eg har prøvd med Spywarescane og Northen internet security 2006 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Ikke legg ut adresser som du VET inneholder virus. Er noen som absolutt må trykke på den linken og da sprer det seg. Sensurer heller linken. Lenke til kommentar
zaden Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2006 Viste ikkje kosen senurere linken sorry Lenke til kommentar
nree Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Bare sett mellomrom i linken Men over til det du snakker om, søk på maskinen etter alle dokumenter som kan inneholde dette.. Husker jeg hadde det samme på ett lan en gang, tror det var noe som lå i Mine Dokumenter mappen, men er ikke sikker.... Lenke til kommentar
zaden Skrevet 10. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2006 Takker skal sjå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå