DJMartin Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Skal kjøpe MSI K8N Diamond. Der følger det med et PCI kort for internett/bluetooth eller noe sånt. Også har jeg et tv-lort, et dedikert lydkort og et skjermkort. Er det nok pci slotter? Man kan jo si at det burde jo bare være å telle PCI slottene men denne forvirret meg veldig. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) Det er 3 pci-slotter på det kortet (det står jo også i spesifikasjonene). Den oransje brukes til WLAN kortet. Det vil si at du har plass til allle kortene dine. Endret 9. februar 2006 av Morten K Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Skal vel gå det. 3x vanlige PCI kontakter. - Bluetooth - Lydkort - Tv-Kort 2x PCI-e - Skjermkort. På side 2 på linken din er det full spec, som du kan se at det skal gå. Lenke til kommentar
DJMartin Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2006 Hmm lurer på hva de mener med at "So you have only one PCI slot left" Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Hmm lurer på hva de mener med at "So you have only one PCI slot left" 5579867[/snapback] Hvis du setter inn et skjermkort som har en stor kjøler i den nederste pci-e slotten (eller hvis du bruker 2 skjermkort) vil kjøleren dekke over den øverste pci slotten. Derfor skriver de "So you have only one PCI slot left". Lenke til kommentar
DJMartin Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2006 ok, men er det samma hvilken jeg setter skjermkortet i? Det er ikke noe sånn, først den også den..? Lenke til kommentar
nightwo1f Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 har jo vært enklere å kjøpt et kort med 3-4 pci porter:) Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 ok, men er det samma hvilken jeg setter skjermkortet i? Det er ikke noe sånn, først den også den..? 5580046[/snapback] Det er jeg usikker på. Last ned manualen fra MSI sin hjemmeside. Det står sikkert noe om det der. Lenke til kommentar
cybirg Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Nei det er samme hvilket spor du setter kortet i. Lenke til kommentar
DJMartin Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2006 har jo vært enklere å kjøpt et kort med 3-4 pci porter:) 5580123[/snapback] Joa, men har liksom funnet fram til dette nå da... Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 har jo vært enklere å kjøpt et kort med 3-4 pci porter:) 5580123[/snapback] Joa, men har liksom funnet fram til dette nå da... 5580334[/snapback] Da bør du være klar over at den lille viften som står på MSI K8N Diamond bråker ganske mye. Jeg ville valgt et med passiv kjøling. For eksempel Asus A8N-SLI Premium. Lenke til kommentar
DJMartin Skrevet 10. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2006 har jo vært enklere å kjøpt et kort med 3-4 pci porter:) 5580123[/snapback] Joa, men har liksom funnet fram til dette nå da... 5580334[/snapback] Da bør du være klar over at den lille viften som står på MSI K8N Diamond bråker ganske mye. Jeg ville valgt et med passiv kjøling. For eksempel Asus A8N-SLI Premium. 5580352[/snapback] Jo ja, men så vant den testen hos pc world norge, også hadde den noen andre spesifikasjoner som ASUS`n ikke hadde, bla. a. var det WLAN? Og bluetoth. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå