Gå til innhold

Jeg er ferdig med en graffitijobb *edit*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men siden folk ba omdet og jeg hadde skapt så store forventninger selv om jeg ikke mente så syntes jeg det var like greit.

5597146[/snapback]

Ah, jeg skjønner tanken. Men det var nok pga de "store" forventingene at folk ble litt "skuffa" over grafittien din også. Jeg tror strengt tatt ingen av oss andre her inne kunne ha gjort det no bedre selv, men jeg hadde litt sånn "proff-grafitti-master-forventning"

Lenke til kommentar
Det finnes faktisk folk her inne som er ganske mye bedre :thumbup:

Det der var utrolig dårlig, ser ut som noe lillesøstern min kunne laget.(hun er 8år)

Greit folk er toys, men det der viser at du er ganske evneveik med cans i hånden. Nei finn deg noe annet å gjøre.

Mvh.

pensjonert Writer

5601039[/snapback]

Jeg foreslår at du gir henne en vegg og et par spraybokser. Og husk og ta med kamera. :)

Lenke til kommentar
Det finnes faktisk folk her inne som er ganske mye bedre :thumbup:

Det der var utrolig dårlig, ser ut som noe lillesøstern min kunne laget.(hun er 8år)

Greit folk er toys, men det der viser at du er ganske evneveik med cans i hånden. Nei finn deg noe annet å gjøre.

Mvh.

pensjonert Writer

5601039[/snapback]

delvis enig med deg, men alle starter ett sted. Problemet er alle kidsa som løper rundt å lager piecer som ser helt jævli ut...virker som ingen gidder å utvikle stil/skills på papiret før de drar ut på gata med kanner... Syns han skal stå på jeg, men på papiret, inntill det ser mye bedre ut :)

Lenke til kommentar

Som folk her alt har sakt, tegn mye før du begynner i male. Riktig at alle begynner som toys, men forguds skyld ikke dra på med det der ute på "non legal spots". Tegn mye, og mal på plater, i gamlebyen osv før du tar deg turer ut. Få deg en egen stil, og bruk fantasien, så skal du nok se at du blir rimelig mye bedre med tid.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...