Stokken Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Eg hadde i alle fall ikkje klart betre, stå på Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Du skulle heller brent ned stedet. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Ikke vondt ment, men det der så egentlig temmelig dårlig ut om du spør meg. Veldig ugjevnt egentlig. Men øvelse gjør mester Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Men siden folk ba omdet og jeg hadde skapt så store forventninger selv om jeg ikke mente så syntes jeg det var like greit. 5597146[/snapback] Ah, jeg skjønner tanken. Men det var nok pga de "store" forventingene at folk ble litt "skuffa" over grafittien din også. Jeg tror strengt tatt ingen av oss andre her inne kunne ha gjort det no bedre selv, men jeg hadde litt sånn "proff-grafitti-master-forventning" Lenke til kommentar
applemania Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Så ut sånn skrift som fjortiser fra Grorud skriver på sekkene sine. Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2006 Kan vi la denne tråden bare dø sakte bort og bli glemt i de evige arkivene? Så kommer jeg sterkere tilbake om et år? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Kan vi la denne tråden bare dø sakte bort og bli glemt i de evige arkivene? Så kommer jeg sterkere tilbake om et år? 5600597[/snapback] Jeg vil gjerne se hvordan du klarer deg om et år. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Så ut sånn skrift som fjortiser fra Grorud skriver på sekkene sine. 5600495[/snapback] Jeg vil gjerne se hvordan du klarer deg om et år. 5600835[/snapback] Ditto. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Jeg nekter å la denne tråden dø! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 (endret) Jeg nekter å la denne tråden dø! 5600873[/snapback] Hva med å diskutere all den stygge tæggingen over alt? Endret 13. februar 2006 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Det finnes faktisk folk her inne som er ganske mye bedre Det der var utrolig dårlig, ser ut som noe lillesøstern min kunne laget.(hun er 8år) Greit folk er toys, men det der viser at du er ganske evneveik med cans i hånden. Nei finn deg noe annet å gjøre. Mvh. pensjonert Writer Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Det finnes faktisk folk her inne som er ganske mye bedre Det der var utrolig dårlig, ser ut som noe lillesøstern min kunne laget.(hun er 8år) Greit folk er toys, men det der viser at du er ganske evneveik med cans i hånden. Nei finn deg noe annet å gjøre. Mvh. pensjonert Writer 5601039[/snapback] Jeg foreslår at du gir henne en vegg og et par spraybokser. Og husk og ta med kamera. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Det finnes faktisk folk her inne som er ganske mye bedre Det der var utrolig dårlig, ser ut som noe lillesøstern min kunne laget.(hun er 8år) Greit folk er toys, men det der viser at du er ganske evneveik med cans i hånden. Nei finn deg noe annet å gjøre. Mvh. pensjonert Writer 5601039[/snapback] delvis enig med deg, men alle starter ett sted. Problemet er alle kidsa som løper rundt å lager piecer som ser helt jævli ut...virker som ingen gidder å utvikle stil/skills på papiret før de drar ut på gata med kanner... Syns han skal stå på jeg, men på papiret, inntill det ser mye bedre ut Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Steffy is back! Jeg fikk ikke mobbet deg for tegningen da det var aktuelt, men jeg gjør det nå! *denne tråden skal ikke dø* Lenke til kommentar
Sir Winston Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Det der kunne t.o.m jeg klart ... Jeg mener det! Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 (endret) Hva slags spray bruker du, montana eller molotow kanskje? Man får utallige dyser til disse. Kanskje eksperimentere med det? Stilen må du nok også jobbe en del med. Har du tegnet utkast på forhånd, det kan være lurt.. Endret 14. februar 2006 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
PetePistola Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Som folk her alt har sakt, tegn mye før du begynner i male. Riktig at alle begynner som toys, men forguds skyld ikke dra på med det der ute på "non legal spots". Tegn mye, og mal på plater, i gamlebyen osv før du tar deg turer ut. Få deg en egen stil, og bruk fantasien, så skal du nok se at du blir rimelig mye bedre med tid. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Skal ikke klage, men den minner fælt om det jeg presterte første gang jeg sto med en europriscan i hånda, på høylys dag Du får legge ut noe mer når du har pracca litt. Alt for lite graffiti her på forumet. Selv har jeg lagt opp for lenge siden, men Graffiti can't be stopped Lenke til kommentar
kverna Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 [synge] barabababa-baa You know graffiti won't die, die barabababa-baa No it won't because these walls don't lie, lie [/synge] men hvertfall, tren og legg ut bilder Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Så ut sånn skrift som fjortiser fra Grorud skriver på sekkene sine. 5600495[/snapback] Preach! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå