SirAnderz Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 O rly eller noe sånt.. Oh really? Som i ironisk sammenheng kan jeg tenke meg.. Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2006 *ferdig* Les første post Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Ahh, jeg digger hårsveisen din! Dreadlocks, eh? Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Hoho, godt jobba! Natur og Ungdom, right? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Du sier du har en del erfaring right ? Unnskyld men ser ikke sånn ut. Fete dreads, det skal du ha Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Unnskyld, men det der var rett og slett forferdelig, ser egentlig ikke ut som du har vært borti en sprayboks før. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Ble litt skuffa jeg og etter at jeg så en tegning av hva du tenkte tidligere i tråden. Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2006 (endret) Det ble jeg selv også... Jeg sa jeg hadde noenlunde erfaring.. ikke "en del erfaring" btw Men men... alle starter som toys! Endret 12. februar 2006 av Akiro Curosawa Lenke til kommentar
diversity Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 var ganske lite likt bilde du postet da.. Likner på dobbelbokstaver i skolebøkene min fra 2ndre klasse Menmen, stå på Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Og dra opp buksa! ( ) Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Unnskyld, men det der var rett og slett forferdelig, ser egentlig ikke ut som du har vært borti en sprayboks før. 5594742[/snapback] Nåja, har ikke vært bort i en sprayboks jeg heller, men jeg hadde ikke klart det så bra Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Taggingen stod i stil med budskapet. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 skaff deg et belte da mann... Lenke til kommentar
Pjakk Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Typisk natur og ungdom.. Åssen spraybokser var det? Spraybokser er vel ikke akkurat kjent som det beste for miljøet.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Unnskyld, men det der var rett og slett forferdelig, ser egentlig ikke ut som du har vært borti en sprayboks før. 5594742[/snapback] enig der. om resultate mitt hadde blitt så dårlig, hadde jeg aldri tatt bilder av det og lagt det ut på internett Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2006 Men siden folk ba omdet og jeg hadde skapt så store forventninger selv om jeg ikke mente så syntes jeg det var like greit. Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Du kunne jo ihvertfall ha skisset opp på veggen først så du kunne skalert inn bokstavene slik at de passet litt ihvertfall. Maybe next time. Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2006 Next time blir vel på onsdag/torsdag når trygden (stipendet) kommer Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Det ble jeg selv også...Jeg sa jeg hadde noenlunde erfaring.. ikke "en del erfaring" btw Men men... alle starter som toys! 5594983[/snapback] helt korrekt, og det er derfor du skal SKISSE SKISSE SKISSE før du begynner å male... Skal prøve å være konstruktiv; 1. Har du prøvd på 3d, eller skygge? det ser ut som en blanding av begge, du burde bestemme deg for en av delene 2.Prøv å få litt luft imellom bokstavene, eller bruk connections, sånn som du har lagd det blir det altfor trangt! 3.Du har bomma skikkelig på shining, shining skal dra's likt på alle bokstaver osv, mens du har litt her og litt der på en måte Seriøst, jeg vil ikke være dritkjip eller no, er ikke no spess flink selv, og pga det, så holder jeg meg mest på papiret, fordi jeg vil lage noe som jeg virkelig kan være fornøyd med. Du må skisse mann, skisse skisse skisse! Dissa bokstavene var rett og slett helt jævli. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Heh. Nå suger jeg i å bruke cans, men jeg hadde nok klart å lage bedre bokstaver enn det der. Next time så kan du la meg skisse, så kan du spraye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå