Akira Kurosawa Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) asfasf Endret 10. august 2010 av Akira Kurosawa Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Tagg telenor sin nye logo! Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2006 Nei men stilen Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Kenneth Handy? 5579681[/snapback] skulle akkurat til å spørre Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 male den stilen? hva mener du med det a? Du sier du har erfaring innenfor graffiti, og da burde du ha din egen stil som du kan gå etter... Personlig syns jeg den greia du la ut der var helt utrolig stygg.... Dessuten vil jeg legge til at det virker veldig merkelig for meg at du skal kopiere noe andres stil, noe som ikke er godtatt i det hele tatt i graffiti kulturen. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 og burde du ikke spørre de du skal lage grafittien for om de liker den stilen, og ikke oss? Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2006 male den stilen? hva mener du med det a? Du sier du har erfaring innenfor graffiti, og da burde du ha din egen stil som du kan gå etter... Personlig syns jeg den greia du la ut der var helt utrolig stygg.... Dessuten vil jeg legge til at det virker veldig merkelig for meg at du skal kopiere noe andres stil, noe som ikke er godtatt i det hele tatt i graffiti kulturen. 5579930[/snapback] Jeg maler vanligvis old school, men nå som jeg ikke må skynde meg med å gjøre det ferdig vil jeg gjøre noe annet (har hele søndagen), det bildet jeg la ut viste noenlunde hvordan jeg kanskje ville gjøre det og jeg skulle heller ikke "bøffe" den tegningen heller. Og ja den er utrolig stygg Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Når du er ferdig, last opp et (høyoppløst) bilde! Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 male den stilen? hva mener du med det a? Du sier du har erfaring innenfor graffiti, og da burde du ha din egen stil som du kan gå etter... Personlig syns jeg den greia du la ut der var helt utrolig stygg.... Dessuten vil jeg legge til at det virker veldig merkelig for meg at du skal kopiere noe andres stil, noe som ikke er godtatt i det hele tatt i graffiti kulturen. 5579930[/snapback] Jeg maler vanligvis old school, men nå som jeg ikke må skynde meg med å gjøre det ferdig vil jeg gjøre noe annet (har hele søndagen), det bildet jeg la ut viste noenlunde hvordan jeg kanskje ville gjøre det og jeg skulle heller ikke "bøffe" den tegningen heller. Og ja den er utrolig stygg 5580081[/snapback] nå som du må skynde deg? er det for no a? det er ikke en unnskyldning for å bite en annen skisse... Er jo bare å lage 2-3 skisser med teksten som skal males, også vise det til gutta og be dem velge den de mener er fetest. Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) Man skynder seg som regel når man ute i friluft, særlig på Nordstrand, Oslo. Og Jeg har da ikke sagt at jeg skal følge denne skissen slavisk, det var mere stilen jeg snakket om. Et eksempel! Edit: Eksepemel=Eksempel Endret 9. februar 2006 av Akiro Curosawa Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 ahh, trudde du mente mer at du måtte skynde deg med skissa...ok skjønte det nå... men hvorfor må du skynde deg? er det en ulovlig spot? du skulle jo male for noen folk? ...ser ikke helt hva som er så stress... Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2006 Les nøye innlegget mitt, så står det jeg IKKE må skynde meg Vet ikke om det er ulovlig... får spørre huseieren. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Burde ikke være ulovlig, så lenge piecen ikke vender ut mot noe spesielt... jeg veit at hausmania i Oslo har fått besøk av snuten når folk maler på veggene ut mot veien... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 http://www.stoneblind.furtopia.org/images/2004/graffiti.jpg 5579662[/snapback] Stilfull, men hvor politisk var den? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 http://www.stoneblind.furtopia.org/images/2004/graffiti.jpg 5579662[/snapback] Stilfull, men hvor politisk var den? 5580840[/snapback] er ikke den han skal male, så vidt jeg forsto det Lenke til kommentar
Erren Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Lag denne, bare skriv med litt tøffere skrift :!: Er på jobb, jeg, så har ikke tilgang til bedre programmer enn MS Paint.. Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2006 Da er det gjort. Jeg skal laste opp bildet med en gang jeg får vekket en venn av meg som tok bildene Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Lag denne, bare skriv med litt tøffere skrift :!: Er på jobb, jeg, så har ikke tilgang til bedre programmer enn MS Paint.. 5582410[/snapback] hva er det som egentlig står der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå