Gå til innhold

Jeg er ferdig med en graffitijobb *edit*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

male den stilen? hva mener du med det a?

Du sier du har erfaring innenfor graffiti, og da burde du ha din egen stil som du kan gå etter...

Personlig syns jeg den greia du la ut der var helt utrolig stygg....

Dessuten vil jeg legge til at det virker veldig merkelig for meg at du skal kopiere noe andres stil, noe som ikke er godtatt i det hele tatt i graffiti kulturen.

Lenke til kommentar

Du sier du har erfaring innenfor graffiti, og da burde du ha din egen stil som du kan gå etter...

Dessuten vil jeg legge til at det virker veldig merkelig for meg at du skal kopiere noe andres stil, noe som ikke er godtatt i det hele tatt i graffiti kulturen.

5579930[/snapback]

Jeg maler vanligvis old school, men nå som jeg ikke må skynde meg med å gjøre det ferdig vil jeg gjøre noe annet (har hele søndagen), det bildet jeg la ut viste noenlunde hvordan jeg kanskje ville gjøre det og jeg skulle heller ikke "bøffe" den tegningen heller. Og ja den er utrolig stygg

Lenke til kommentar

5579930[/snapback]

Jeg maler vanligvis old school, men nå som jeg ikke må skynde meg med å gjøre det ferdig vil jeg gjøre noe annet (har hele søndagen), det bildet jeg la ut viste noenlunde hvordan jeg kanskje ville gjøre det og jeg skulle heller ikke "bøffe" den tegningen heller. Og ja den er utrolig stygg

5580081[/snapback]

nå som du må skynde deg? er det for no a? det er ikke en unnskyldning for å bite en annen skisse... Er jo bare å lage 2-3 skisser med teksten som skal males, også vise det til gutta og be dem velge den de mener er fetest.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...