ter-mkrttchan Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Eg har kikka lenge etter ny tlf uten å ha komt til nokon konklusjon, så no må eg gå til det drastiske steg og spørre ekspertisen. Eg har ein SE k700i, men den er i ferd med å svikte. Funksjoner: -Kalender: JA! Ein god kalender med t.d. bursdagar. Må ikkje kunne synkronisere med noko som helst. -MMS: Strengt tatt ikkje nødv. -GPRS: Ja, eg synest wap har fungert veldig bra på k700i'en. -EDGE: Ikkje nødvendig -JAVA: Ikkje nødvendig -Email klient: Ikkje nødvendig Form: -Klapp/"vanlig"/alternativ: Spelar inga rolle. -Vekt: Ingen preferansar her. -Antenne: Ikkje her heller -"Støt/sprut/støv-sikker": Er mest interessert i sprutsikker, men etter det eg har skjønt er utvalget heller tynt, så det er ikkje eit krav. Skjerm: Farge - Antall fargar spelar ikkje så stor rolle -Størrelse på skjerm. "Normal" -Touchscreen: nei Pris: Jeg har mellom 1000 og 2000 kroner til rådighet. Med abonnementsbinding): nei Diverse: -Merke: Ikkje så farlig -Kamera: Har ikkje bruk for. -Videokamera: Har ikkje bruk for. -Symbian: Gjerne, men ikkje absolutt krav. -Infrarød port:ikkje absolutt krav. -Blåtann (Bluetooth):ikkje absolutt krav. -Internminne: Helst god plass til å lagre kontaktar. -Minnekort?: ikkje absolutt krav. -MP3: ikkje absolutt krav. -Radio: ikkje absolutt krav. -UMTS: Veit ikkje kva det er. 3G? I så fall hadde det vore ok, men ikkje absolutt krav. -Triband: ikkje absolutt krav. -Wlan: ikkje absolutt krav. -Batterilevetid: Viktig! -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? Hovudsakleg ringing og sms. Brukar wap nesten dagleg. Er også avh. av å ha ein god kalender. Den eg har på k700i'en stinkar. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) på QXL skal du kunne få brukte SonyEricsson p910 til den prisen. denne telefonen møter alle kravene du måtte ha til en slik telefon (og mer til).. edit: kallenderfunksjonen til P9xx-telefonene er veldig bra.. har hatt både p80+0 og P900 selv.. venter i spenning på P990.... Endret 9. februar 2006 av ilpostino Lenke til kommentar
ter-mkrttchan Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2006 på QXL skal du kunne få brukte SonyEricsson p910 til den prisen. denne telefonen møter alle kravene du måtte ha til en slik telefon (og mer til).. 5579346[/snapback] Takk for tipset, men eg føler p910 blir litt overkill for meg. Eg las dessutan ein plass at den hadde dårleg batteri. Er lei av å lade tlf. kvar kveld... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Takk for tipset, men eg føler p910 blir litt overkill for meg. Eg las dessutan ein plass at den hadde dårleg batteri. Er lei av å lade tlf. kvar kveld... 5579505[/snapback] har hatt diverse utgaver av P800 og P900... jeg har brukt de telefonene mye (sjekket mail, surfet på nettet, msn ++) og måtte lade opp batteriet annehver dag cirka... er enig i at det er litt ofte, men med tanke på hvilkene funksjoner den telefonen har så skjønner jeg godt at det tar mye strøm... håper SE fixer det på P990.... Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Qtek 8310. Kjører Windows mobile 5.0 Har 320x240 oppløsning skjerm har Edge og Wlan. Synker bra mot Outlook! AKIRA Lenke til kommentar
ter-mkrttchan Skrevet 10. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2006 Qtek 8310. Kjører Windows mobile 5.0 Har 320x240 oppløsning skjerm har Edge og Wlan. Synker bra mot Outlook! AKIRA 5580254[/snapback] Mulig eg har spesifisert litt dårlig. Eg ser for meg noko som Nokia 6021: https://prisguiden.no/product.php?product_id=31757 Eller liknande. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Har sett på samme telefonen sjølv. Eg brukar telefonen til sms, rynging, kalender og vekkerklokke. Til det formålet ser 6021 ut som eit meget bra valg. Eg har også sett på 6101, men er litt i tvil om klapp er noko for meg. Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Siemens har god kalender og organisator. M65, S65, C75, CX75, M75, ME75 og S75 kan være gode alternativer https://prisguiden.no/vis_kategori.ph...e%5B2099%5D=nei Lenke til kommentar
ter-mkrttchan Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2006 Det vart visst ein 6230i på meg. (Eg fekk eit tilbod eg ikkje kunne seie nei til. ) Kalenderen på den må seiast å fungere svært tilfredsstillande. Feks kan ein sette default visning til veke istadenfor månad. Takk for gode innspel! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå