nikk0 Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Heisann.. Grunnen til at jeg spør er at budsjettet mitt er _litt_ trangt, og så skal jeg ha meg carputer, og lurer på om det holder med C3/Nehemiah 800Mhz cpu? Eller må jeg lengre opp. Er jo hovedsaklig mp3avspiling det går i, men er jo greit å kunne spille film, når en først får seg touchscreen.. Lenke til kommentar
renpeder Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Kan hende at d må gjøre noen endringer krav for divx er Pentium III 733Mhz CPU or equivalent for DivX Home Theater profile video Pentium IV 2.4Ghz CPU or equivalent for DivX High Definition profile video 64 MB RAM or better 10 MB available hard drive space (600 MB available hard drive space for DivX? VOD content) http://www.divx.com/divx/system_requirements.php DVD krav avhenger av DVD-program og spiller i maksinen. RTP Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2006 Alternativene er 800, 1000 og 1200Mhz. Men jeg ser helst at jeg går for minst mulig, da jeg ikke har godt råd, eller er glad i støy. Lenke til kommentar
wiak Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Kan hende at d må gjøre noen endringer krav for divx er Pentium III 733Mhz CPU or equivalent for DivX Home Theater profile video Pentium IV 2.4Ghz CPU or equivalent for DivX High Definition profile video 64 MB RAM or better 10 MB available hard drive space (600 MB available hard drive space for DivX? VOD content) http://www.divx.com/divx/system_requirements.php DVD krav avhenger av DVD-program og spiller i maksinen. RTP 5579514[/snapback] dvd krav går ut over hva grafikk kort man har ^^ vis grafikk kortet ikke støtter mpeg-2 decoding så blir det mye på selve cpuen alle nye grafikk kort etter år 2000 har mpeg-2 decode i hardware Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2006 Vil det si at jeg kan klare meg med dette? Lenke til kommentar
tomahg Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Jeg brukte en 533Mhz fanless VIA sak til min (nå pensjonerte) carputer. Fungerte ypperlig til MP3, DVD og navigering, men enkelte videoklipp hakket.. Vet ikke om det var DivX, MPEG eller om det var pga for høy oppløsning...men slo meg uansett til ro med at bilkjøring og filmtitting var en dårlig kombinasjon. (kabal og surfing via åpne trådløse nett er forresten ypperlig tidsfordriv i saktegående kø ) Jeg er forresten sikker på at jeg så på DivX-filmer på min Celeron300A (300Mhz), men det er mulig den da var klokket til 450Mhz... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå