hurrycane Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 https://www.psdata.no/ps.asp?it=113021&mlevel=090100 eller https://www.psdata.no/ps.asp?it=113753&mlevel=090200 på forhånd takk Lenke til kommentar
renpeder Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Tror jeg ville gått for asusen. I tillegg til lavere pris har den flere utganger og Tilleggsutstyr inkludert: Bæreveske, optisk mus i følge teksten. Er litt usikker på skjermkvalitet om det er noen forskjell. Aceren har Widescreen skjerm, men den andre er 4:3 form. Litt avhengig om hva du ønsker her også. Ellers er jo det lite forskjell gjeldende prosessor minne mm. Tror bok du vil bli fornøyd med begge alternativene til kontorarbeid mm. Til lykke med valget. RTP Lenke til kommentar
hurrycane Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2006 ok , er det noen flere som har noen synspunkter ? Lenke til kommentar
iver.no Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) Nei ikke noen nye :!: asusen er nok et godt valg, bruker en asus i på skolen og den funker som snus så asus (vis de funker som de skal) Endret 9. februar 2006 av iver.no Lenke til kommentar
Fantasy6 Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Hva skal du bruke PC'en til? Hvis du skal bruke den til noe mer en office, så bør du gå for noe annet en en celeron prosessor! Lenke til kommentar
renpeder Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Hva skal du bruke PC'en til? Hvis du skal bruke den til noe mer en office, så bør du gå for noe annet en en celeron prosessor! 5580028[/snapback] Enig, men da bør en jo tenke noe annet enn integrerte skjermkort også. Delt minne. RTP Lenke til kommentar
hurrycane Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) er min onkel som skal ha den til internett og dill og dall så valgte asusen, var den jeg hellet mot, så takker for svar Endret 9. februar 2006 av hurrycane Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå