Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) Link hahahahaha ler så jeg griner så jeg måtte bare poste det :!: Endret 9. februar 2006 av KRAFortune Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 La, virkelig ei kjerring det asså.... Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Haha, nok et bevis på at rikdom betyr veldig mye for mange amerikanere! :!: Noe av det beste jeg har lest av dette slaget! xD Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Uff.. det skulle ikke vært mulig :!: Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Hohoho. Tradisjonen i USA med å saksøke for usannsynlig høye beløp er noe vi får oss en latter av hver gang. Hvorfor setter de ikke en stopper for slikt? Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Altså, hun begynner ikke å kjempe etter pengene før 4 år senere, det betyr bare at hun vet at nåekan de ikke gå over kroppen hans og finne ut om det stemmer eller ei. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Altså, hun begynner ikke å kjempe etter pengene før 4 år senere, det betyr bare at hun vet at nåekan de ikke gå over kroppen hans og finne ut om det stemmer eller ei. 5582253[/snapback] Med andre ord har de ingen sak da hun dama ikke har noen beviser? Jeg personlig tviler på damens historie, men hvis det er sant så er det jo faktisk uaktsomt drap Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 (endret) Hohoho. Tradisjonen i USA med å saksøke for usannsynlig høye beløp er noe vi får oss en latter av hver gang. Hvorfor setter de ikke en stopper for slikt? 5582250[/snapback] De har faktisk oppnevnt en kommisjon med det mål å sette en stopper for slike tullesøksmål. Kan godt hende den griper inn her. Godt Norge ikke er en sånn tort-og-svie-nasjon... Familien sier den dødelige feberen ble utløst av det kirurgiske inngrepet Colaitis måtte utføre på grunn av nakkeskaden. Hallo? Restauranten er jo ikke indirekte ansvarlig i første ledd engang. Neste gang noen i slekta dør av alderdom skal jeg pokker meg saksøke legemiddelindustrien fordi de ennå ikke har funnet opp eliksiren for evig liv... Endret 10. februar 2006 av Isbilen Lenke til kommentar
Erren Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Dette var jo helt på trynet.. Noe av det verste i saken var jo at restaurantbetjeningen faktisk kastet reker på gjestene :!: Benihanas sjefkokk Toro Hasagewa har i et vitnemål innrømmet at rekekasting på gjestene er vanlig i restaurantkjeden. Skikken skal ha oppstått etter en Jackie Chan-film fra slutten av nittitallet. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Det verste er vel at hun kommer til å få noen kroner. Latterlig, latterlig, latterlig. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Nei, dette blir litt for dumt. Rekekasting kan høres riktig morsomt ut, og jeg tror nok ikke det er den aktiviteten som har direkte skyld i nakkeskaden, heller ikke indirekte. Men, morsomt joda! :!: Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Jeg måtte sjekke om det var 1. april, før jeg så at saken var fra USA. Da er det ikke det minste rart, trenden med å saksøke alt og alle for ingenting bare vokser og vokser. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Det er kanskje stygt sagt, men jeg håper denne kvinnen går på en kjempesmell og opplever økonomisk ruin. Slike folk burde ikke gå fritt rundt i samfunnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå