Gå til innhold

Matrix Filmene + Animatrix

Talker

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eg mener nå at 3'eren er en god del bedre enn 2'eren.

5579641[/snapback]

Jeg hadde også den samme følelsen når jeg kom ut av kinoen. Hele handlingen føltes mer fokusert og engasjerende. Nå er det lenge siden jeg har sett begge så kan godt hende jeg liker Reloaded bedre nå.

Lenke til kommentar

Jeg har aldri følt meg så mentalt voldtatt før som da jeg kom ut av kinosalen etter Matrix Revolutions. Noe av det dårligste jeg har sett noensinne.

De gikk jo bare tilbake til status quo, ingenting ble egentlig løst. Krigen vil bryte ut før eller seinere. Meningsløs dritt.

Lenke til kommentar

Tilbake til Animatrix.

Jeg ville sett den mellom The Matrix og The Matrix Reloaded, siden Animatrix episoden "The Final Flight of the Osiris" er en direkte forhistorie til Reloaded.

"The Final Flight of the Osiris" er også et gnistrende eksempel på hvor lang CGI har kommet, bare synd Lucas ikke klarer å bruke det med måte.

Det er mange gode historier i Animatrix, i min mening hadde noen av dem heller ikke tatt skade å bli fullengde film...

"The Second Renaissance, Parts 1 & 2" gir et godt innblikk i forhistorien til The Matrix, "Beyond" er nydelig, husker ikke særlig mer...

---

Jeg likte heller ikke vendingen Matrix tok med Reload/Revolutions; syns de fleste historiene/konseptene i Animatrix (og tegneseriene for den saks skyld) er mye mer interessante. Jeg føler det er så mye mer en kunne gjort med The Matrix enn det som ble vist i Reload og Revolutions.

[rant]

Og pokker så mye mer "mystiske" alle skulle være i 2 og 3! Greit nok at Keanu Reeves ikke er mye til skuespiller, men må Wachowski tvinge alle til å stå som statuer og levere alle replikker stakato og gravalvorlig? Hvorfor er det aldri noen som snakker til hverandre normalt i de filmene?

Og hvor i matrisens navn er den angivelige "kjærligheten" mellom Neo og Trinity. De ser ut som om de kjeder seg i hjæl når de ser på hverandre. Ooooh, lovesparks of dullness!

[/rant]

Hmm, det var godt å skrive.

Endret av olefiver
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...