spyro Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Som topic sier er jeg på jakt etter o-ringer. Selger VVS-forretninger det? Og hvilke i Bergen har det? Helst ikke kom med svar som "jeg tror de har det på den ved bergen kebab" Lenke til kommentar
tommkarl Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Biltema har billige o ring sett. Lenke til kommentar
spyro Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2006 Passer http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=83424 til en harddisk? Lenke til kommentar
tommkarl Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Passer http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=83424 til en harddisk? 5578913[/snapback] Kan du ikke måle selv da? Det står jo dimensjoner der. Lenke til kommentar
spyro Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2006 Tja, men jeg vet i\husket ikke målene på en harddisk i hodet Lenke til kommentar
tommkarl Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Hva skal du bruke det til? Støydemping? Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) Mener jeg har hørt 75mm som innvendig diameter om du skal ha de rundt hele HD'en, dvs. nærmere 3". Biltema-settet blir dermed alt for lite... Edit: Lurer på om ikke Karsten Moholt har slikt?! O-ringer finnes forøvrig også i metervis, hvor du selv kan kappe passende lengde og lime med spesial-lim. Endret 9. februar 2006 av trn100 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 vvs, jernvare og byggvare pleier å ha det... de har nok størt utvalg i vvs-butikker.. Lenke til kommentar
spyro Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2006 Ja jeg skal bruke det til støydemping Lenke til kommentar
spyro Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2006 Da satser jeg på en vvs forretning Lenke til kommentar
tommkarl Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Rundt hele ja! Jeg trodde du mente rundt skruene jeg.... Da må det nok større saker til ja Lenke til kommentar
kremt Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Biltema-ringene er aaalt for små. O-ringer i metervare har jeg aldri hørt om før, er dette trygt og holdbart da? Lenke til kommentar
whom Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 webshop innenlands\utenlands hadde gjort seg. For lat til å potle ned i sentrum Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 O-ringer i metervare har jeg aldri hørt om før, er dette trygt og holdbart da? 5579739[/snapback] Har aldri forsøkt det selv, men de jeg kjenner til som selger dette påstår at den skjøten er det det siste som ryker, om noe (I vanlig bruk vel og merke, hvilket antagelig ikke omfatter HD montering, men allikevel...) Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) webshop innenlands\utenlands hadde gjort seg. For lat til å potle ned i sentrum 5579805[/snapback] Tror nok de fleste sender pr. oppkrav, men man må nok ta en ganske alminnelig gammeldags telefonsamtale først Endret 9. februar 2006 av trn100 Lenke til kommentar
spyro Skrevet 10. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2006 men jeg er ikke for lat til å potle ned i sentrum, og i så fall så jobber pappa i Strandgaten (midt i sentrum for dere som ikke bor i Bergen), så om jeg ikke gider å skaffe det skaffer han det for meg Lenke til kommentar
Fatboy Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 har spurt etter dette sjøl på diverse vvs butikker i sentrum. Ingen som hadde noke. Ein av dei sa at slike ringa ikkje vart brukt lenger, hadde vist en elelr anna ny teknikk. vetsj heilt eg. Eg enda opp med å kjøpe sånne strikk som passa til norgesglass. Store røde gummistrikk.. Fungerte det også. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Anbefaler og bruke sykkelslanger, har brukt det i 1,5år nå. Dessuten får man de gratis av sykkelverksted (Det gjør jo ingenting om de har hull.) Lenke til kommentar
Fatboy Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 sykkelslange var ingen dum idé. Dei morknar ikkje i stykker etter en tid slik som gummistrikk sikkert vil gjere. Bilde? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Hvis du hadde sett in den andre tråden her så hadde du fått med deg dette: Link Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå