Gå til innhold

Hvor får jeg kjøpt o-ringer i bergen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mener jeg har hørt 75mm som innvendig diameter om du skal ha de rundt hele HD'en, dvs. nærmere 3". Biltema-settet blir dermed alt for lite...

Edit: Lurer på om ikke Karsten Moholt har slikt?! O-ringer finnes forøvrig også i metervis, hvor du selv kan kappe passende lengde og lime med spesial-lim.

Endret av trn100
Lenke til kommentar
O-ringer i metervare har jeg aldri hørt om før, er dette trygt og holdbart da?

5579739[/snapback]

Har aldri forsøkt det selv, men de jeg kjenner til som selger dette påstår at den skjøten er det det siste som ryker, om noe ;) (I vanlig bruk vel og merke, hvilket antagelig ikke omfatter HD montering, men allikevel...)

Lenke til kommentar
webshop innenlands\utenlands hadde gjort seg. For lat til å potle ned i sentrum :p

5579805[/snapback]

Tror nok de fleste sender pr. oppkrav, men man må nok ta en ganske alminnelig gammeldags telefonsamtale først :)

Endret av trn100
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

har spurt etter dette sjøl på diverse vvs butikker i sentrum. Ingen som hadde noke. Ein av dei sa at slike ringa ikkje vart brukt lenger, hadde vist en elelr anna ny teknikk. vetsj heilt eg. Eg enda opp med å kjøpe sånne strikk som passa til norgesglass. Store røde gummistrikk.. Fungerte det også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...