renpeder Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Hei. Jeg venter på en 8200, og lurte på om noen har kjøpt portreplikatoren EZdock som passer til serien. Jeg har forsøkt å finne ut litt om den på nettet, men synes informasjonen er mangelfull. Dersom det er noen som kan utfylle litt ville jeg sette stor pris på det. RTP Lenke til kommentar
the white lotus Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Venter selv paa en tm 8200. Naar har du blitt forespeilet aa faa den? Har lest en god del forskjellige datoer. Lenke til kommentar
renpeder Skrevet 10. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2006 Venter selv paa en tm 8200. Naar har du blitt forespeilet aa faa den? Har lest en god del forskjellige datoer. 5581476[/snapback] Fikk uoffisiell dato den 23. februar. Acer har ihvertfall fått denne datoen fra sin internasjonale leverandør. Jeg skulle få den tilsendt direkte fra Acer og de håpte det ville kutte ned leveringstiden mer. RTP Lenke til kommentar
the white lotus Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Fant den oversikten her forresten. På Znet Håper det hjelper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå