Gå til innhold

Dårlig "true skill" system på pgr3!?

Anbefalte innlegg

Jeg hadde klart å ranket meg opp som "Hot Shot,27" på online career! og imens jeg låg som 27, så vant jeg ca 10 løp på rad,uten å ranke opp! men så tapte jeg 1 løp, og da ranket jeg ned til 26! Gjett om en som ble forbanna :thumbdown: Man bruker evigheter på å ranke opp, men går fort som fy å ranke ned! :thumbdown: Litt kjipt at man MÅ komme på 1 plass for å ranke opp! Er ikke fornøyd med "True Skill" sytemet :hrm: Regner med at det finns flere "Out there" som er enige!?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, systemet er dårlig. Et annet problem er at mange av de som skal være best stort sett bare spinner ut de andre bilene slik at de kan "cruise" inn til mål. Jeg vet at du ikke kjører slik. Jeg har kjørt mot deg flere ganger og blir frakjørt hver gang.

Jeg tror du skal slite med å nå toppen uten å ta i bruk alle dirty-tricks som finnes.

Lenke til kommentar
Ja, systemet er dårlig. Et annet problem er at mange av de som skal være best stort sett bare spinner ut de andre bilene slik at de kan "cruise" inn til mål. Jeg vet at du ikke kjører slik. Jeg har kjørt mot deg flere ganger og blir frakjørt hver gang.

Jeg tror du skal slite med å nå toppen uten å ta i bruk alle dirty-tricks som finnes.

5581931[/snapback]

Ja de gjør alt for å vinne :hrm: Det beste er å få et liiite forsprang,så de ikke klarer å spinne deg rundt! Men er jo vanskelig det også. Du har spillt mot meg før?? hva er gamertagen din? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...