Blue--Sky Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 (endret) Sykt mye minne dette spillet bruker , systemet mitt ligger på 75-78 % minne bruk, når spillet kjøres med maks instillinger (1600*1200 - Ultra high).. Det tilsvarer snaue 1,6 GB minne Endret 15. februar 2006 av Blue--Sky Lenke til kommentar
Livert Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Får standard feilmelding når jeg forsøker å kjøre demoen. Har forsøkt å laste ned/installere demoen fra Gamer.no 2 ganger med samme resultat. Noen andre som har opplevd samme? Har nok litt under systemkravene angående cpu, men burde i alle fall få i gang spillet Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Får standard feilmelding når jeg forsøker å kjøre demoen. Har forsøkt å laste ned/installere demoen fra Gamer.no 2 ganger med samme resultat. Noen andre som har opplevd samme? Har nok litt under systemkravene angående cpu, men burde i alle fall få i gang spillet 5612001[/snapback] Lasta ned nyeste driver til skjermkortet? Spillet slo seg av og jeg fikk feilmelding etter typ 5-10 min før jeg oppdaterte. (hadde da 2-3mnd gamle drivere) Etter at jeg oppdaterte har jeg spillt ca 5 timer uten problemer. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Det er noe jeg ikke skjønner: er det Witchking eller Sauron som er den man får som goblin når man finner ringen? Eller er det samme person? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Goblinene får Sauron hvis de finner ringen. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 The Witchking of Angmar er lederen av de 9 nazgulene, altså nestkommanderene etter Sauron, men fortsatt hans tjener. Sauron er den onde maiaen som smidde ringene, og det er han du får hvis du finner ringen. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 noen som vet system kravene til fullversjon av spillet? synes Demon tok mye ut av pc'n min. har jo ikke akkurat den beste pc'n Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 (endret) The Witchking of Angmar er lederen av de 9 nazgulene, altså nestkommanderene etter Sauron, men fortsatt hans tjener.Sauron er den onde maiaen som smidde ringene, og det er han du får hvis du finner ringen. 5635053[/snapback] Takk for svar! Men hvem er da han som kommer ut av "The Black Gate" i den siste filmen(kanskje extended edition?), med de "fine" tennene som blir halshugd av Aragorn? EDIT: Får man styre The Witchking of Angmar og de 9 nazgulene på hesteryggen i dette spillet? Endret 20. februar 2006 av Jokko88 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 The Witchking of Angmar er lederen av de 9 nazgulene, altså nestkommanderene etter Sauron, men fortsatt hans tjener.Sauron er den onde maiaen som smidde ringene, og det er han du får hvis du finner ringen. 5635053[/snapback] Takk for svar! Men hvem er da han som kommer ut av "The Black Gate" i den siste filmen(kanskje extended edition?), med de "fine" tennene som blir halshugd av Aragorn? 5635740[/snapback] http://en.wikipedia.org/wiki/Mouth_of_sauron Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Han som kommer ut av The Balck Gate (stemmer, det skjer bare i EE dvd'en) er Mouth of Sauron, Saurons sendebud, Han er ingen nazgul/skrømt, men et vanlig menneske fra en stamme som ble kalt The Black Numenoreans, hvis jeg ikke husker feil var det numenoreere som underkastet seg Saruon og gikk i hans tjeneste. Og ja, man kan være både Mouth of Sauron, Witchking og nazguler i spillet (er ikke sikker på om man kan kjøpe alle åtte), og de starter på beina, så når de kommer opp i lvl kan de gå på hest, så på illbeist (de dragelignende flaggermusa de flyr på i filmen). Lenke til kommentar
BåGan Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Jeg gledet meg i 1 time og 30min til demo'n var ferdig downloada. Så får jeg denne beskjeden: 'E:\lotr_bfme_sp_demo.exe is not a valid Win32 application.' Prøver igjen! Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) edit: Så nå at denne tråden handler om demoen, jeg postet feil Endret 7. mars 2006 av LenniZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg