Gå til innhold

Demo av Ringenes Herre: Kampen om Midgard II (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får standard feilmelding når jeg forsøker å kjøre demoen. Har forsøkt å laste ned/installere demoen fra Gamer.no 2 ganger med samme resultat.

Noen andre som har opplevd samme?

Har nok litt under systemkravene angående cpu, men burde i alle fall få i gang spillet :hmm:

Lenke til kommentar
Får standard feilmelding når jeg forsøker å kjøre demoen. Har forsøkt å laste ned/installere demoen fra Gamer.no 2 ganger med samme resultat.

Noen andre som har opplevd samme?

Har nok litt under systemkravene angående cpu, men burde i alle fall få i gang spillet  :hmm:

5612001[/snapback]

Lasta ned nyeste driver til skjermkortet? Spillet slo seg av og jeg fikk feilmelding etter typ 5-10 min før jeg oppdaterte. (hadde da 2-3mnd gamle drivere)

Etter at jeg oppdaterte har jeg spillt ca 5 timer uten problemer. ;)

Lenke til kommentar
The Witchking of Angmar er lederen av de 9 nazgulene, altså nestkommanderene etter Sauron, men fortsatt hans tjener.

Sauron er den onde maiaen som smidde ringene, og det er han du får hvis du finner ringen.

5635053[/snapback]

Takk for svar! Men hvem er da han som kommer ut av "The Black Gate" i den siste filmen(kanskje extended edition?), med de "fine" tennene som blir halshugd av Aragorn?

EDIT: Får man styre The Witchking of Angmar og de 9 nazgulene på hesteryggen i dette spillet?

Endret av Jokko88
Lenke til kommentar
The Witchking of Angmar er lederen av de 9 nazgulene, altså nestkommanderene etter Sauron, men fortsatt hans tjener.

Sauron er den onde maiaen som smidde ringene, og det er han du får hvis du finner ringen.

5635053[/snapback]

Takk for svar! Men hvem er da han som kommer ut av "The Black Gate" i den siste filmen(kanskje extended edition?), med de "fine" tennene som blir halshugd av Aragorn?

5635740[/snapback]

http://en.wikipedia.org/wiki/Mouth_of_sauron

Lenke til kommentar

Han som kommer ut av The Balck Gate (stemmer, det skjer bare i EE dvd'en) er Mouth of Sauron, Saurons sendebud, Han er ingen nazgul/skrømt, men et vanlig menneske fra en stamme som ble kalt The Black Numenoreans, hvis jeg ikke husker feil var det numenoreere som underkastet seg Saruon og gikk i hans tjeneste.

Og ja, man kan være både Mouth of Sauron, Witchking og nazguler i spillet (er ikke sikker på om man kan kjøpe alle åtte), og de starter på beina, så når de kommer opp i lvl kan de gå på hest, så på illbeist (de dragelignende flaggermusa de flyr på i filmen).

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Opprett ny...