ken8 Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) Har bygd en pc som har vært i bruk i snart ett år og i går åpnet jeg kabinettet. Det var utrolig mye støv/møkk rundt prosessoren. Kabinettet er av typen In-Win S508 og har en "søyle/tunell" der innsuget til prosessoren sitter. Så jeg tenker kanskje å installere et filter rundt denne åpningen og skifte dette 1 gang i mnd eller noe sånt. Dette vil vel funke, så lenge maskinen får nok luft og ikke blir for varm? Maskinen står på et kontor rett ved et verksted, så det er ikke vanlige hybelkaniner som lå i maskina, men mer skittent støv Noen som har erfaringer/tips rundt dette? Takker for alle svar. Endret 9. februar 2006 av ken8 Lenke til kommentar
koskov Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Jeg monterte filter på min, røyker og litt støvete på gulvet. Tok innmari mye dritt som jeg slapp å ha i pcen. Helt svart. Hehe, men det anbefales. Tar unna det værste. Filteret må være ganske luftig.. men bare du sjekker varmen så går det vel greit. Lenke til kommentar
curtiis Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Kan jo lage et enkelt ett med en damestrømpe, tynn og slipper luft greit gjennom men stopper mye av støv. Sikkert flere proffe måter men er nå en grei enkel løsning. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Fin fluenetting eller no slikt hadde kanskje funket, men mulig det blir for store "masker" på det til at det skal samle opp noe særlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå