Labraxas Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Jeg ser at andre folk som poster har et bilde under kallenavnet sitt. Jeg har lasta opp personlig bilde men det vises ikke når jeg poster. Hva gjør jeg galt? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Det er ikkje eit personleg bilete som visest under brukarnamnet, men ein avatar. Sjå i kontrollpanelet for avatarinnstillingar. Hugs og at ein avatar ikkje kan vere større enn 80*80 pixlar og 6Kb i filstorleik. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2006 Det er ikkje eit personleg bilete som visest under brukarnamnet, men ein avatar. Sjå i kontrollpanelet for avatarinnstillingar. Hugs og at ein avatar ikkje kan vere større enn 80*80 pixlar og 6Kb i filstorleik. 5578460[/snapback] Takk, dette løser nok mitt lille problem Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 *automatisk svar* Problemet er løst, stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg