Dorian Gray Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Jeg reiser til Paris idag, så dette var en artig tråd å finne Lenke til kommentar
wilai Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 (endret) det beste måten å komme fram til alle plassene er metro billig og enkelt Shopping er ganske lurt ja som noe andre før meg har sagt huske det er 2 byggninger eller 3 som har mange 1000 butikker nesten bare merkevare Endret 10. februar 2006 av wilai Lenke til kommentar
Kåre Hansen Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Moulin Rouge Crazy Horse Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Det beste du kan gjøre er å ta frokost/lunsj i en fransk park, med baguetter og ost kjøpt fra en lokal baker/butikk i nærhete. Ellers så er det viktig å GÅ opp eifelltårnet, alt annet er for pingler. Lenke til kommentar
wilai Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Det beste du kan gjøre er å ta frokost/lunsj i en fransk park, med baguetter og ost kjøpt fra en lokal baker/butikk i nærhete.Ellers så er det viktig å GÅ opp eifelltårnet, alt annet er for pingler. 5582109[/snapback] eg var heilt oppe og følte meg veldig liten når eg var oppe der men Steffy har reist nå tru eg Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 (endret) men Steffy har reist nå tru eg 5582841[/snapback] Steffy reiser ikke før om 2 timer, dessuten var det ikke han som lagde tråden/lurte på hva det er å gjøre i Paris. Endret 10. februar 2006 av Rome Lenke til kommentar
wilai Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 ops.. min feil men steffy og skulle til paris såg eg Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 ops.. min feil men steffy og skulle til paris såg eg 5582929[/snapback] No worries, er noen timer til enda. Jeg takker også for alle svar, og skal foreslå en del av dem til de som styrer showet. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Tilfeldig utvalgt topp fem i Paris: 1: L'Ambroisie 2: Le Petit Moulin 3: DH Flagship 4: Vuitton flagship (om ikke for produktene, så for opplevelsen) 5: Guerlain, Champs-Elysées Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Er det bra vær, er det å ta en tur til Sacre Coeur. Fin kirke og utsikt over hele byen ved godt vær. Bare husk å ta av deg lua om du går innom. En båttur på seinen kanskje. Dersom du reiser med dama bør dere se "Before sunset" fra 2004, for å komme i den rette stemninga. Bare ikke kopier Tom Cruise med frieri i Eiffeltårnet... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Baattur paa Seinen Gaa opp til 2. og heis helt opp i Taarnet Notre Dame Sacre Coeur (finere enn Notre Dame. Husker ikke hvor i Paris den laa, men paa en eller annen Hoeyde. Montmartre kanskje?) Montmartre. Husk aa bli tegnet! Her er det vanvittig mange talentfulle kunstnere, og enda flere talentloese folk som tigger penger for dritt Disneyland Metro. Den er spennende aa ta, enkelt aa greit. Det er masse folk, og saere sanseinntrykk (lukt, syn og hoersel) Shoppe om du liker dette Fransk mat. En grunn alene til aa dra til landet Frokost, lunsj og middag er viktig aa faa med seg paa fransk vis. Her er smaa lokalbutikker svaert kjekke aa ha, samt smaa restauranter. Latinerkvarteret med mye folk Louvre, samt hauger av andre museer Versailles Dette er et lite utvalg av hva som kan gjoeres i paris. Dette alene ville tatt mange mange mange dager, og for aa nyte det og oppleve "alt" trenger du nok flere uker. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Ellers så er det viktig å GÅ opp eifelltårnet, alt annet er for pingler. 5582109[/snapback] Hvorfor gå etter posten når du kan ta bilen? Lenke til kommentar
2ern Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 (endret) Mener Magasinet (IKKE Magazinet) hadde en reisereportasje fra Paris for en tid tilbake, da mener jeg å huske at det fantes diverse utesteder "under" Paris. Med hemmelig innganger ned forskjellige kumlokk. Hørtes hvertfall gøy ut. Endret 10. februar 2006 av Erik-Tor Lenke til kommentar
wilai Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Mener Magasinet (IKKE Magazinet) hadde en reisereportasje fra Paris for en tid tilbake, da mener jeg å huske at det fantes diverse utesteder "under" Paris. Med hemmelig innganger ned forskjellige kumlokk. Hørtes hvertfall gøy ut. 5584713[/snapback] tenk vist du går deg vill?? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Var i Paris i høst. Utrolig gøy! Frankrike er vakkert, vakker arkitektur, vakkre mennesker(spes. damer) , generelt sett genialt... Vi hadde tenkt å se mange ting, men rakk bare Montmarte og Notredame, pluss å se litt rundtomkring. (Var der bare 1 dag). For å si det sånn: tiden FLYR. Det sies at man kan bo der helt liv uten å ha opplevd alt.. Uansett, gled deg! Frankrike er fantastisk land å reise til! Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 (endret) Ellers så er det viktig å GÅ opp eifelltårnet, alt annet er for pingler. 5582109[/snapback] Hvorfor gå etter posten når du kan ta bilen? 5583812[/snapback] Fordi å bruke bena er hardcore! Mener Magasinet (IKKE Magazinet) hadde en reisereportasje fra Paris for en tid tilbake, da mener jeg å huske at det fantes diverse utesteder "under" Paris. Med hemmelig innganger ned forskjellige kumlokk. Hørtes hvertfall gøy ut. 5584713[/snapback] Høres utrolig kult ut. Jeg var på en ganske underground konsert i Paris, med et fransk band som en kamerat av meg kalte ganske treffende en blanding av Satyricon og sex pistols. Kan uansett si at franskmenn er det villeste publikum jeg noensinne har sett. Så hvis du har muligheten til å dra på en lokal metal-konsert så anbefales det. Endret 10. februar 2006 av Det Dvergiske Kaffebord Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Det du bare må gjøre er å besøke pannekake restaurantene. Paris har noen av dem. Og herre jemini så mange varianter av pannekake du finner der Faktisk var den beste pannekaken jeg spiste fra en liten simpel pannekakesjappe (Altså et vindu vendt ut mot gaten med palss til en mann i lokalet). Men den pannekaken (crepe eller noe slikt) med sjokoladepålegg så godt at det var vanskelig å motstå å kjøpe en til. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 det beste måten å komme fram til alle plassene er metrobillig og enkelt Istemmes! Unngå Taxi.... Koster alt for mye i forhold til Metro'en og har en følelse av å ha blitt lurt mer enn en gang Ev. nattlige aktiviteter... Lido ligger omtrent midt på Champs Elysse (Ta den riktige inngangen, ellers havner du på en billig Sex kino :-)) Ellers Mouiln Rouge! Herr Brun har noen gode forslag også! Ha en god tur! Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Er det ikke mange horer i frankrike? kanskje ta deg en liten natt med de Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 (endret) La Defance er et must. Fin utsikt fra Le Grand Ark der (helt sikkert skrevet feil.) Latiner-kvarteret anbefales også, her må du kjøpe Crepe, en slags pannekake som smaker himmelsk. :skrivefeil Endret 11. februar 2006 av suzze Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå