iCodden Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Jeg har Telenor internett. Jeg kan surfe rundt på nette men når jeg skal spille spill kommer jeg meg ikke inn. Hva er galt. Jeg har prøvd å åpne porter til spillene også. Lenke til kommentar
Beo Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 brannmur har du noe sånn?? Lenke til kommentar
iCodden Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2006 Jeg har, men jeg har prøvd uten. Kan det være noe feil med adsl modemet? Lenke til kommentar
Beo Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 (endret) har du samme ip på pc som på internett?? åpne run skriv "cmd" enter skriv "ipconfig/all" enter, da kommer ip'en din opp sammenligne denne med www.showmyip.com hvis de ikke er like så ligger du bak en NAT som må portfwd, hvis adsl modemet til telenor har en sånn innebygget så må portene vidresendes til de interne, evt settes i bridge mode om det er mulig. Endret 15. februar 2006 av Beo Lenke til kommentar
KeYhOle Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 hvorfor skrive ipconfig/all, når du ser det like greit med ipconfig? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Sjekk med Telenor at de ikka har satt begrensninger på kontoen din pga virus eller annen uønsket bruk av linja. Lenke til kommentar
solboy Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 hvorfor skrive ipconfig/all, når du ser det like greit med ipconfig? 5608019[/snapback] Ipconfig /all gir mye mer informasjon. For kun å se ip'en er ipconfig greit, men får du mer informasjon kan det være enklere å oppdage et eventuelt problem. Lenke til kommentar
Beo Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 da gikk denne tråden også ut av fokus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå