Demander1988 Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) Nå har jeg da klart å ødelegge begge A7V8X hovedkortene mine ved å klemme DDR2 inn i dem. Jeg sitter med en AMD Athlon 2200+ XP prosessor, socket 462 mener jeg. (Socket A). Må være det i og med at det er det eneste hovedkortet min støtter. Men fra hva jeg ser på komplett selger de ikke 462 Socket hovedkort, så vet dere hvor jeg kan få tak i noe? Endret 9. februar 2006 av Demander1988 Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Da er det vel bare å følge med på bruktmarkedet på hardware.no Lenke til kommentar
Demander1988 Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2006 Da er det vel bare å følge med på bruktmarkedet på hardware.no 5578224[/snapback] Hvis jeg vil ha noe lignende da? Kan noen komme med noen HK og en prosessor som vil gi ca. samme ytelse som det jeg hadde? AGP btw. Lenke til kommentar
AztroM Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Du får kjøpt socket A hovekort nye flere steder på nettet. Samme angående CPU'er Sjekk Prisguiden Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 der låg et NF7-S v2.0 på bruktmarkedet Dette er et meget godt socket A kort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå