hishadow Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) Prøver å motivere meg til å programmere litt. Har startet såvidt med OpenGL programmering igjen, så jeg tenkte jeg kunne legge ut en liten demo på det lille som er gjort til nå (som en grei avveksling på bokdiskusjonene ). Ikke rare greiene men dog noe. Ellers oppfordrer jeg alle andre til å poste noen demonstrasjoner fra deres OpenGL/D3D/3D/2D prosjekter. Programmet krever windows for å kjøre. Står også en liten forklaring i readme fila om mushåndtering. Dere må huske å snu dere for å kunne se noe . Er bare inkludert en enkel terrenggenererings demo i programmet. Dere kan forandre parameterene i den vedlagte scenefilen som er inkludert (se FractalGenerator taggen). (Kildekoden måtte deles pga forumbegrensinger.) Oppdatering: programmet er nå blitt oppdatert til å dynamisk generere detaljnivå, basert på kameraavstand fra terrenget. bin.zip source1.zip source2.zip bin_2006_02_05.zip Endret 15. februar 2006 av hishadow Lenke til kommentar
Klette Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Mekk den plattform-uavhengig, så skal jeg kommentere Lenke til kommentar
hishadow Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2006 Mekk den plattform-uavhengig, så skal jeg kommentere 5579054[/snapback] Legg heller opp noe av ditt platform-uavhengige demoer Programmerer dessverre i Visual C++ og bruker WTL for GUI. Sorry. Lenke til kommentar
dayslepr Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 hehe, synd .. kjører Lollix her også OpenGL er jo triviellt å porte, egentlig Lenke til kommentar
Klette Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Da må jeg dykke i arkivene, hvilket jeg ikke orker Bare bruk SDL eller noe istedenfor.. tar deg 20min totalt å porte tenker jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå