Ustedalen Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Heisann, legger nå ut fremføringen jeg skal ha på UKM! Det hadde vært veldig kjekt hvis noen hadde noen innvendinger på denne! Link: http://www.ustedalen.com/UKMferdig_exe.exe Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Hei Ustedalen! Jeg synes du tar mange fine bilder - og jeg digger Coldplay! Dette var en hyggelig opplevelse for min del i alle fall! Synes ikke det er så mye å henge seg opp i her, selvom jeg personlig kanskje ville hatt litt saktere overganger... Men det er vel bare snakk om smak og behag. Flott arbeid er det uansett! Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Fin framføring med veldig mange fine bilder. Og ikke minst en sang som passa til Hvilket program har du brukt til å lage den? Lenke til kommentar
oysteinw Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Utrolig lekker og herlig presentasjon! Flotte, stemningsfulle bilder i fin harmoni med musikken til Coldplay. Deilig med en liten virkelighetsflukt i en ellers stressende hverdag (sitter på kontoret nå og leter etter arbeidslysten...hvor ble den av, mon tro?). Må også si at jeg, som nyklekket amatørfotograf med et nyervervet kamera av samme type som du benytter, finner mye inspirasjon av sånt som dette...keep 'em coming! Lenke til kommentar
riktig Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Nydelige bilder. Mange har jeg også sett før her i bildekritikken, men det var gledelige gjensyn. Låta passer veldig bra til det hele. Jeg mener fortsatt at et par av bildene er for mørke i enkelte områder, men det er smak og behag. Tror ikke du kommer til å gjøre det direkte dårlig med så bra bilder uansett. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Synest den var veldig fin Kva erfaringar har du gjort deg med Photodex? Fungerte det greit? Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 11. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2006 Takker for god tilbakemelding. Jeg har brukt Proshow Gold til å lage denne fremvisningen. zeph: Mine erfaringer er at dette programmet fungerer kjempebra. Absolutt verdt å ha Og i kveld var det UKM var, og gjett hvem som kom videre Så nå venter Drammen på meg i mars. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Grattis! Det var vel fortjent. Lenke til kommentar
andeik Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Oi! Hva heter sangen som var avspilt? Den var kjempefin! Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Oi! Hva heter sangen som var avspilt?Den var kjempefin! 5595135[/snapback] Du skal vel ikke laste den ned skal du det? Fordi det er faktisk ikke lov. Ustedalen har sikkert kjøpt cden. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Låta var Coldplay (som nokre andre sa) med Beautiful World. Lenke til kommentar
hardmongo Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Oi! Hva heter sangen som var avspilt?Den var kjempefin! 5595135[/snapback] Du skal vel ikke laste den ned skal du det? Fordi det er faktisk ikke lov. Ustedalen har sikkert kjøpt cden. 5595169[/snapback] han skal sikkert be om å få spilt den på radio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå